Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

  • Låst
Hundavel & Ras Alla ni som har vinthundar, berätta om dem här. Lägg gärna in bilder också
Svar
1
· Visningar
643
Senast: Saybia
·
Hundavel & Ras Vilken ras tror ni då skulle passa mig? De flesta här inne har nog rätt bra koll på vad för hundmänniska jag är tror jag, så det bör...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 947
Senast: _Sparris__
·
Hundavel & Ras ha lite funderinga på våran schäfer hund att de kan vara någon annan ras i han med , enligt papperna så är han renrasig vit hederhund ...
Svar
15
· Visningar
3 220
Senast: Hoppelhase
·
Hundavel & Ras spinoff på mer eller mindre alla blandrastrådar som varit på sistone. Vissa korsningar får även mig att höja ögonbrynen. Men jag...
2
Svar
35
· Visningar
8 136
Senast: Scandi
·
Hundavel & Ras Nu får ni gissa NÄR och HUR MÅNGA valpar Gro ska få, hon är idag på 53 dygn [/IMG] [/IMG] vinnaren får en god middag på en öde...
Svar
2
· Visningar
1 911
Senast: barajag...
·
M
Hundavel & Ras Jag har bestämt mig för att köpa hund till våren/sommaren, jag har suttit å läst på lite och bestämt mig för att det antingen blir en...
2
Svar
27
· Visningar
11 516
Senast: Zoya
·
Hundavel & Ras Vi gjorde UL dygn 32 eller 33 (minns ej exakt nu, har inte almanackan här), och då såg vi "ett helt gäng" som vet sa. Nu är det dygn 65...
Svar
8
· Visningar
10 317
Senast: Liindah
·
Hundavel & Ras Sent lördag kväll kom den första hannen, sen kom det snabbt två tikar och efter en stund kom det ytterligare fem stycken. Nu väntar vi...
Svar
6
· Visningar
1 049
Senast: Lipica
·
G
Hundavel & Ras Nogon som vet om klubber i Småland som skal ha MH-Test denne våren?
Svar
2
· Visningar
1 394
Senast: Vanillie
·
K
Hundavel & Ras Jag har en liten dvärgschnauzerflicka på 6 månader som vi har trimmat för första gången idag. Vet att vi har börjat lite sent, speciellt...
Svar
1
· Visningar
809
Senast: falukorw
·
Hundavel & Ras någon som vet något om denna ras ? jag har läst på deras sida men någon som haft lite mer erfarenhet av denna ras ?
2
Svar
27
· Visningar
3 757
Senast: Xoya
·
B
Hundavel & Ras Om man hittar en tik som har hd: b och ad: 1. Där uppfödarna säger att de i samråd med veterinär är ganska säkra på att den lindriga...
2
Svar
31
· Visningar
3 243
Hundavel & Ras Jag tänkte vi behöver ju en Flatcoated Retriver tråd. Är jag ensam på buke med att äga en sådan underbar hund? Lägg ut bilder på...
2
Svar
31
· Visningar
4 155
Senast: gretagris
·
Hundavel & Ras Jag, vad säger ni om att avla på en hund (bråckfri), där något syskon har minimalt (knappt synligt) bråck? Jag känner mig mkt...
Svar
15
· Visningar
1 549
Senast: Brandgul
·
Hundavel & Ras Jag funderar lite på denna ras. Ni som har en siberian husky kan väl berätta lite om temperamentet, hur mkt. motion den behöver, hur en...
Svar
9
· Visningar
11 961
Senast: Flo-Jo
·
L
Hundavel & Ras min arbetskamrat försöker förklara en hundras för mig, men jag kan inte komma på vilken det är och vem om inte buke kan hjälpa mig då...
Svar
6
· Visningar
1 016
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Jag är kär :love: i en rottispojke som bor i vårt område. Igår frågade jag matte var han var ifrån för jag ville såklart kika lite på...
Svar
8
· Visningar
1 295
Senast: Lady_A
·
Tax
Hundavel & Ras Då min bästis börjar bli lite till åren har jag börjat fundera på vad jag ska ha för hund efter henne. Hon är en Grand Danois på 75 kg...
2
Svar
30
· Visningar
5 767
Senast: Novelette
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja ha tipps på en bra familje hund. Lagom stor , lagom i allt. Lämna gärna bra tipps
2 3
Svar
52
· Visningar
11 325
Senast: Lenita
·
Hundavel & Ras Hade en diskussion med en bekant häromdagen, han hade hört av någon att en tik kan bli dräktig utan att hanen fastnar i henne. Jag tog...
Svar
4
· Visningar
2 354
Senast: Lady_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp