Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Övr. Hund Vill se bilder på hundar "in action". Tolka det som ni vill...men här är mina bidrag: måååånga tänder grabbar använder hårda tag
3 4 5
Svar
88
· Visningar
4 777
Senast: Tigerlilja
·
Övr. Hund Jag har en hund som är 1,5 år gammal, en hane. När han var valp kom det fram en knöl mitt på huvudet, den växte och växte och blev...
Svar
2
· Visningar
2 972
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Sorry om det blir många rastrådar... Men, vi har funderat på att skaffa hund ett tag, och rasdiskussionen är lurig. Jag vill helst ha en...
Svar
3
· Visningar
1 175
Senast: therese
·
Övr. Hund När jag läste tråden om hon som hade fått höra att hon hade för höga krav började jag fundera (igen). Jag ska inte ha hund riktigt ännu...
2
Svar
34
· Visningar
2 041
Senast: Ankan
·
Övr. Hund Jag har en schäfer med lindriga pålagringar på armbågarna och B på höfterna, det är ju eg. inget fel på höfterna men det är ju inte 100%...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 264
Senast: Francess
·
H
Övr. Hund Nu vill jag se bilder på era chihuahuas! :love: :love: Fiiiinaste vavvisarna som finns ju! Kom igen.. :bump: Skriv gärna lite om hän...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: pimy
·
Övr. Hund Började fundera lite på detta efter en pratsund med en kompis. Hon är instruktör och har träffat en massa av vår hunds rasfränder och...
Svar
5
· Visningar
1 194
Senast: Tippan
·
C
Övr. Hund Min mamma har en Leonberger som är 13 år. Nu på sista tiden har hon ändrat sitt beteende. Hon är väldigt orolig, vill ut hela tiden, är...
Svar
10
· Visningar
2 179
Senast: Clintan
·
Övr. Hund Tasse har en knöl som sitter på insidan av själva öronlappen. Den är stor som en ärta, gör inte ont oavsett hur mycket man klämmer och...
Svar
7
· Visningar
14 486
Senast: Masse
·
Övr. Hund Totte har nu öppnat ögonen, och är SÅ söt!
2
Svar
28
· Visningar
1 986
Senast: gul_zebra
·
K
Övr. Hund Min 6 månaders har ju enligt vet. fått sig en sträckning i bakbenet, men är trots vila och medicin inte helt bra. Jag vet att det tar...
Svar
3
· Visningar
847
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Något riktigt "räligt" hände härom kvällen. Jag och pojkvännen hade gått och lagt oss och Fritz låg som vanligt i soffan. Än har vi inte...
Svar
8
· Visningar
1 224
Senast: Timsetim
·
V
Övr. Hund Min kompis och hennes pojkvän har tagit en hund, dom tog den när den var 4 veckor bara, och nej ni behöver inte kommentera det, eller...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 631
Senast: Tippan
·
T
Övr. Hund Nu är det bara 2 veckor tills dom ska flytta... Så nu är det bara att passa på att njuta av dom alla sista tiden. För sen blir det tyst...
Svar
3
· Visningar
747
Senast: blindabelinda
·
M
Övr. Hund Vi har två Border collies tiken är 14 (men beter sig som om hon var 5) och en valp på 4 månader. Våran äldre hund (omplacering) har...
Svar
5
· Visningar
883
Senast: annaoeddie
·
T
Övr. Hund Av en olyckshändelse prade(tror vi) sig vår newfonlands tik med vår schäferhane,det var absolut inte meningen men någon klantskalle i...
Svar
10
· Visningar
1 043
Senast: fiaskurken
·
Övr. Hund Jag och min pojkvän har pratat om att på sikt skaffa en hund. Vi är bägge uppväxta med hund (pojkvännens mamma är uppfödare), så en del...
2
Svar
34
· Visningar
2 041
Senast: Dentaku
·
K
Övr. Hund vad ska man göra? Vi har en dobbermann-hanne på 4 år. Det är en omplacering så vi har haft honom i några veckor bara. Han har levt som...
2
Svar
24
· Visningar
3 356
Senast: knorris
·
S
Övr. Hund Ja, vad är det för underbar ras?? Någon som vet, otroligt vacker färg också :) Vill ha!
Svar
4
· Visningar
1 076
Senast: Qvip
·
Övr. Hund Har katter och hundar. Har..eh hade.. en ganska häftig klösbräda till katterna. Svårt att förklara men den är/var som en katt som var...
Svar
2
· Visningar
807

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp