Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har fastnat för en hundras men är lite osäker på om jag är inne på rätt spår. Har ni sett filmen "Killing Mrs Tingle"? I den filmen...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: kjelin01
·
Övr. Hund äntligen fungerar datorn igen! herregud att man kan vara så beroende av en liten maskin... nåja, här kommer lite uppdateringar: Loke...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: KaZa
·
T
Övr. Hund Nu har han spytt ungefär fyra gånger sen vi fick han, för tre veckor sen. Boxerhanne, 12 v. Vad kan man göra? /trassel_tös
Svar
1
· Visningar
799
Senast: puman_22
·
G
Övr. Hund Jag har varit ute på landet med Selma i helgen. Passade på att filma lite, hon tyckte det var så kul med sand så hon inte visste vart...
Svar
4
· Visningar
1 008
Senast: zally
·
G
Övr. Hund Om två veckor är det sista gången på valpkursen och då ska vi få prova på spår. :) Jag har inte varit så värst intresserad av det men...
2
Svar
21
· Visningar
1 880
Senast: Kassiopeja
·
M
Övr. Hund Jag har noterat att en del hundägare går med kopplet kring nosen på hundarna. Vad har detta för syfte egentligen? Jag har mina aningar...
2
Svar
30
· Visningar
6 087
Senast: Tippan
·
C
Övr. Hund Nån som har nån aning om va de kan kosta å sätta 2 hundar på sånt 1 vecka.. Har ringt runt lite, men får inget svar förens efter 5..
Svar
2
· Visningar
972
Senast: Milosari
·
Övr. Hund och det dispensen kommer inte att kosta 4500:-! Den kostar 500:- enligt dom jag pratade med, och dom sa att dom skulle ändra på...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Min hund slickade sig idag vid ljumsken och jag upptäckte ett sår. Vad gör man? Det är inget var och det blöder inget. Det är svullet...
Svar
7
· Visningar
2 305
K
Övr. Hund Bebben! Du kan ju inte sitta och hålla tyst om det nu har bakats frallor i natt? Du ger oss väl färska rapporter. :D :banana:
2
Svar
21
· Visningar
2 051
Senast: LUDDE98
·
L
Övr. Hund hej. jag måste bara ställa en fråga till alla er som har mer än en hund. Jag har en tik som är 3 år o hon formligen avgudar mig. Jag...
Svar
6
· Visningar
7 925
Senast: Geezer
·
F
Övr. Hund Har en liten belgarflicka på 3 månader vars knän syns väldigt tydligt. De verkar inte svullna eller så men jag har aldrig sett en hund...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: panaccea
·
Övr. Hund Vad ä det den minsta rasen retrivers heter? jag såg en hund som va den rasen en gång, och tyckte den va jätte fiin....skulle bara vilja...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Nu har reglerna kommit. SJV förnekar sig inte . Det kommer att kosta 4.500 kr för en dispens ! Saxat från SJVs sida. "Införsel av yngre...
Svar
8
· Visningar
2 761
Senast: crazy
·
C
Övr. Hund Jag har två stycken inom rimligt avstånd som jag vill åka på. Jag har ställt 7-10 gånger innan, men denna gången vill jag förbereda mig...
Svar
17
· Visningar
1 526
Senast: ChristinA
·
C
Övr. Hund Usch jag är så i valet o kvalet, är ägare till 1,5 år gammal blandistik (boxer/pinscher) och kan inte bestämma hur jag vill ha det. Å...
Svar
3
· Visningar
979
Senast: Heira
·
T
Övr. Hund Kan man träna det på nåt sätt? Ti_Ti
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Ti_Ti
·
Övr. Hund Hur gör alla ni som äger en feg hund?! Min lilla kille är rädd för precis allt. Oehört jobbigt för så fort man till exempel ska upp för...
Svar
1
· Visningar
924
Senast: Tippan
·
M
Övr. Hund Valpen är 7 månader och har alltid varit mycket matglad. Nu har hon plötsligt börjat med att inte vilja äta vid alla mål. Hon får mat 3...
Svar
15
· Visningar
23 972
Senast: Jadzia
·
T
Övr. Hund Vi fick våran valp för tre veckor sedan, en boxer hanne på 12 veckor. Han stannar ofta och kliar med baktassen på halsbandet. Är det...
Svar
6
· Visningar
5 425
Senast: zally
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp