Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Kan man träna det på nåt sätt? Ti_Ti
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Ti_Ti
·
Övr. Hund Hur gör alla ni som äger en feg hund?! Min lilla kille är rädd för precis allt. Oehört jobbigt för så fort man till exempel ska upp för...
Svar
1
· Visningar
925
Senast: Tippan
·
M
Övr. Hund Valpen är 7 månader och har alltid varit mycket matglad. Nu har hon plötsligt börjat med att inte vilja äta vid alla mål. Hon får mat 3...
Svar
15
· Visningar
24 001
Senast: Jadzia
·
T
Övr. Hund Vi fick våran valp för tre veckor sedan, en boxer hanne på 12 veckor. Han stannar ofta och kliar med baktassen på halsbandet. Är det...
Svar
6
· Visningar
5 440
Senast: zally
·
Övr. Hund Jag håller på att bli knäpp på vår JR:s eviga gläffsande. Han skäller konstant på allt och alla. Trodde först att det var osäkerhet, men...
Svar
18
· Visningar
2 648
Senast: KaZa
·
T
Övr. Hund Vad kostar det att vaccinera en valp på 12 v? /tacksam
Svar
3
· Visningar
801
Senast: Vitsippan
·
Övr. Hund Oj vad tiden går fort!! Min lilla valp är inte liten längre!! Så här såg hon ut förra året i mitten på mars Och nu har hon blivit...
2
Svar
29
· Visningar
2 030
Senast: glee
·
I
Övr. Hund Kan ngn ge mig ett råd...? Jag har en 9 månaders stooooor hund som är riktigt stark. Min bästa kompis har också en hund å vi brukar gå...
Svar
7
· Visningar
977
Senast: Juvelflickan
·
Övr. Hund Jag ska importera en "vit" collie tik från tyskland nu i höst... och eftersom det inte finns några vita collies här. (vad jag vet) så...
2
Svar
27
· Visningar
2 588
Senast: Grana
·
Övr. Hund Eftersom en grand danois uppenbarligen inte var välkommen in i vårat hus har jag fått sänka mina krav - till en toypudel. Helt ärligt...
Svar
8
· Visningar
4 242
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Har ni någon erfarenhet av att ha hund i villa med larm? Om man lämnar hunden ensam hemma någon gång och vill larma på huset, hur funkar...
Svar
3
· Visningar
859
Senast: Rie
·
T
Övr. Hund :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: Måste få dela med mig av min ulltussar. Dom blir 5 veckor på torsdag... Uuuuhhh bara 3 veckor...
Svar
6
· Visningar
965
Senast: tuffavictor
·
Övr. Hund Min hund har under några månader mer eller mindre hela tiden haft klåda eller något sådant. Symptomen visar sig som så att han biter sig...
Svar
3
· Visningar
2 260
Senast: Comprende
·
Övr. Hund Bara för att de är "närmare" marken behöver de väl inte 2 meter koppel? Naturligtvis generaliserar jag nu, men efter att ha besökt...
Svar
6
· Visningar
1 184
Senast: KaZa
·
C
Övr. Hund Ska ställa ut vovven för första gången, både för mig och honom... :) Vad är det man ska tänka på, och hur går det till...? Har varit på...
Svar
4
· Visningar
830
Senast: cryingbabygirl
·
G
Övr. Hund Få se lite roliga bilder på era hundar! :) Här är mina bidrag (ta bort http://) ...
2
Svar
37
· Visningar
1 868
Senast: cherie
·
Övr. Hund Hej! Har två frågor till Er, först, vad ger Ni er hund för foder?? Min hund är så satans kräsen så han vägrar äta torrfoder. Vi måste...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 557
Senast: Mischmasch
·
P
Övr. Hund I söndags var vi i väg på vår tredje utställning med Rottis valpen som nu hunnit bli 9½ månad. På de två tidigare utställningarna...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: puman_22
·
V
Övr. Hund kan någon berätta för mig vilka raser som finns i jack russeln? har hört ett påstående som jag inte riktigt tror på, så det skulle vara...
Svar
7
· Visningar
1 123
Senast: bengibollen
·
V
Övr. Hund vad fasen ska jag ta mig till? håller på att bli tokig på min 2 åriga schäfer tik... hon e världens goaste å snällaste men hon är lite...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: QuickStar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp