Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Hur länge håller de? Jag köpte ett färskt märgben till min vintis idag. Tyvärr hade "slaktaren" bara stora ben inne och hunden orkar...
Svar
2
· Visningar
1 484
Senast: Svensson
·
S
Övr. Hund Hej! jag är en stolt ägare till en Pyrenee hane på 2år å nu har vi köpt en valp!!! :love: :love: en Prre d ochså så klart. Nu söker vi...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: skjootan
·
Övr. Hund Köpte i Februari i år en omplaceringshund, en 6-årig korsning schäfer/labrador/BC, kastrerad hane (kastr. som 4-åring). Mycket trevlig...
Svar
7
· Visningar
1 348
Senast: inapina
·
Övr. Hund Den j-vla kommentaren fick jag höra idag :mad: Min hovslagare o arbetsgivare skulle iväg och verka en ardenner. Kommer dit och gör...
Svar
5
· Visningar
1 111
Senast: Favina
·
Övr. Hund jag pratade igår med min kusin som har skaffat hund, en blandning av berner sennen och något annat. problemet är att hunden varit halt i...
Svar
3
· Visningar
764
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund Hejsan! skall åka med egen båt till Läsö, som ligger mellan Sverige och Danmark, men tillhör Danmark. Kan man ta med hunden dit utan...
Svar
3
· Visningar
3 210
Senast: Sassy
·
P
Övr. Hund Har en 35kg tung han hund på 1 år. Och så har vi en 25kg tung 3årig tik. hanhunden har bott med denna tik sen han var ung 12 veckor och...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: mimmipigg
·
H
Övr. Hund Hur många gånger ska en valp vaccineras och vad brukar det kosta?? Är det vid någon speciell ålder det ska/måste göras?? Vad kostar en...
Svar
3
· Visningar
1 314
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Är det någon som har provat det nya RC fodret för stora hundar? Är det bra? Kommer ej ihåg namnet just nu, Men det var billigare är de... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 767
Senast: KaZa
·
K
Övr. Hund Vi ska ut och äta, jag, sambon och hunden. Var i stockholm hittar jag uteserveringar där hund är tillåtet. :confused: Kaza, som är...
Svar
5
· Visningar
964
·
Övr. Hund Idag ska jag och lilltjejen till veterinären för hennes tolv-veckors vaccination! Får väl se vad hon tycker om det, men det går ju så...
Svar
3
· Visningar
763
Senast: amalia
·
K
Övr. Hund Imorgon ska jag ju till veten med hunden. Jag misstänker urinvägsinfektion och har bokad tid imorgon. Veten ville att jag skulle fylla...
Svar
16
· Visningar
1 054
Senast: Krims
·
Övr. Hund Är någon här med i skk? Är det bra? Funderar på att gå med faktiskt, så man kan gå valpkurs och så. Bor som sagt i Malmö...
Svar
1
· Visningar
721
·
D
Övr. Hund Jag håller på att träna min lilla vovve till att ligga stilla på komando.... Han är jätte duktig, när man bett honom ligga, och att...
Svar
8
· Visningar
944
·
Övr. Hund När kan man kastera sin hanhund(anatar att de är olika för olika hunder med ca) Vad är kostnaderna för ett sådant ingrepp? Fördelar...
Svar
4
· Visningar
949
Senast: Moniq
·
S
Övr. Hund Fick höra av damen i Zoobutiken att de svensktillverkade hundfodrena var mycket sämre än tex de amerikanska. Hon tyckte att Doggys foder...
Svar
19
· Visningar
2 624
Övr. Hund Hur är det lättaste sättet att få sin valp att gå i koppel, och fatta att han ska hänga med? Jag har en valpsele, och ett smalt svart...
Svar
5
· Visningar
998
·
H
Övr. Hund Kollar på hundannonser för jag ska skaffa en hund och såg nyss en korsning med teverens i, vad är det för hund?? Har sökt på nätet men...
Svar
9
· Visningar
1 917
Senast: strega
·
B
Övr. Hund Min mammas lilla pyreneérvalp blev idag stucken av en geting i ÖGAT!!! Lilla snutten.. :cry: Mamma fick i han tabletter så att...
Svar
12
· Visningar
2 408
Senast: Francess
·
P
Övr. Hund Våran golden äter så himmla dåligt och är så KRÄSEN. Han är inte mager men det skulle inte göra något om han var lite rundare. Han är ju...
Svar
7
· Visningar
958
Senast: Kassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka