Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund jag har precis kommit hem från ett par sköna dagar hos min kompis på landet. labben var med och kom väldigt bra överens med hennes lilla...
Svar
11
· Visningar
1 317
Senast: Lindaslycka
·
K
Övr. Hund jag har ett val att göra jag har länge velat ha hund, har nu hittat en på tre aår som verkar bra på alla vis, men jag är gravid. tror...
Svar
1
· Visningar
689
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Har ni skydd på era hundar när dem löper? jag har en liten vovve som löper för första gången sen jag fick henne. Är det lönt att köpa...
Svar
12
· Visningar
3 539
Senast: marieka
·
Övr. Hund I lördags var vi och tittade på vår valp! Nu får vi gå och längta tills midsommarafton då vi får hem vår dalmatinertös! Nu till...
Svar
8
· Visningar
1 004
Senast: amalia
·
Övr. Hund Vill ha en lite större hund till skydd/vakt. Den ska vara barn vänlig, och trivas i utomhus miljöer. (men ska kunna gå att ha inne)...
Svar
14
· Visningar
1 329
Senast: Jadzia
·
P
Övr. Hund Jag är inte säker på varför jag skriver hit,kanske för att få råd och stöd? :crazy: men jag måste berätta för nån! Min...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: Tippan
·
C
Övr. Hund GD tiken hade sitt första löp för lite sen, 15 månader gamal. Höglöpet var väl över för ca 1,5 vecka sedan. Nu är hon lite svullen runt...
Svar
0
· Visningar
2 354
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Trots att det inte är aktuellt än så funderar jag mycket på vad jag skulle ha för ras om jag skulle köpa hund. Just nu är jag väldigt...
Svar
3
· Visningar
1 638
Senast: mian1
·
B
Övr. Hund hur månag här har små hundar alltså 40 cm å under min är 25 cm hög :D
2
Svar
30
· Visningar
2 182
Senast: tuaphua
·
M
Övr. Hund vad kallar ni eran hund?? behöver lite namnförslag till lill-killen :)
2
Svar
27
· Visningar
1 883
Senast: Sablar22
·
I
Övr. Hund Har träffat flera rottisar sen jag skaffade min dobbe och intrycket jag har fått utav dom är att det är otroligt lugna och stabila. Från...
Svar
7
· Visningar
1 126
Senast: Hawaii
·
Övr. Hund Idag har jag varit ute och tagit kort på mina djur bland annat min linslus till hund! Elektra
Svar
10
· Visningar
1 018
Övr. Hund Vi har fått hem en blandras hane på 16 månader som varken lyssnar eller gör som man vill. Han har tidigare blivit misshandlad och tyr...
Svar
5
· Visningar
1 564
Senast: Meibla
·
J
Övr. Hund Funderar på en spanskhund, men så läser man om sjukdomar.. Finns ju seriösa omplaceringsföreningar för svenska hundar också, kanske man...
Svar
4
· Visningar
1 040
Senast: jontemyra
·
Övr. Hund Vi har börjat byta foder lite smått till vår hund (valp, 11 veckor). Hon äter Doggy Prima (vuxenfoder, ja) eftersom hon ätit det hos...
Svar
4
· Visningar
2 648
Senast: ullaz
·
Övr. Hund Var iväg och trimmade min lilla hund igår och hon blev jättefin. Såg väldigt ömklig ut dock när hon kom därifrån och min hundfrisör var...
Svar
3
· Visningar
1 115
Senast: Grana
·
Övr. Hund Min dvärgpudel har känslig mage, klarar inte ens av royal canin mini sesible. Tänkte åka till vet och köpa foder, för visst har dom...
Svar
2
· Visningar
1 102
Senast: Tippan
·
V
Övr. Hund Jag har nu börjat fundera på vad min första egna hund ska vara för ras.. Tycker att Bullterriern verkar vara en underbar hund, är...
2
Svar
24
· Visningar
2 722
Senast: Domaren
·
O
Övr. Hund Jag är "hundvakt" i helgen åt våran lilla pudel då mamma och pappa är borta. Problemet är när vi ska sova. Jag får liksom ingen ro, helt...
Svar
3
· Visningar
1 483
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Är det någon här som har haft en hund med foderallergi? Hur var symptomen? Börjar fundera på om vår valp kan vara allergisk mot Royal...
Svar
8
· Visningar
5 952
Senast: Mammadutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp