Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

J
Övr. Hund Var på utsälning i dag och stälde ut min lilla Rottis. och märkte något kånstigt som jag inte fattar :crazy:!! när man säger till...
Svar
6
· Visningar
1 060
Senast: Petronilla
·
Z
Övr. Hund Jag måste höra med er om det är jag som är fruktansvärt blödig. Min hund får inte vara ensam mer än maximalt fem timmar under en dag...
Svar
7
· Visningar
3 829
Senast: Zora
·
Övr. Hund I går så hade jag släppt ut unghunden, en lite busig tjej på 8 mån. Vi har haft henne cirka en månad, och vi trivs jättebra med henne...
2
Svar
25
· Visningar
3 697
Senast: lizzie
·
B
Övr. Hund Min lilla border tjej är just nu deppig... inget är kul och hon bara ligger och sover hela tiden. Tror hon lider av en släng av...
Svar
4
· Visningar
897
Senast: daysi
·
C
Övr. Hund Är det någon som kan förklara hur ett tångbett ser ut? Finns det några raser som har det som "standard", i så fall vilka?
Svar
1
· Visningar
1 537
Senast: Aliide
·
P
Övr. Hund Vi har våra två hundar i en hundgård dagtid och dem skäller väldigt mycket. Vi säger till dem och de är tysta en liten stund men sedan...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: svea
·
G
Övr. Hund hej undrar om örthalsband hjälper mot löss
Svar
1
· Visningar
1 455
Senast: Tviggy1081
·
J
Övr. Hund Är jusst nu super gla min lilla BEBIS kom 2:a i bäste hane i hässlleholm :bump::bump:JIIIIIPPPPPPPPPPPPIIIII :bump: :bump:
Svar
2
· Visningar
721
Senast: jimmi
·
Övr. Hund Vilket är 3 st Franska Bulldoggar och 1 Grand Danois.. Ett stycke Grand Danois.. Valpen till vänster är Tiger som nu är 7 mån...
Svar
5
· Visningar
976
Senast: Calazirya
·
L
Övr. Hund som ökar förbränning hos hund - finns det några sådana, och vart får man tag på dem? om det är någon här som har koll på detta så snälla...
Svar
1
· Visningar
852
Senast: litania
·
Övr. Hund Hej! Nu har jag och Tjorven haft våran debut. Utställningen var i Köping och min fegis uppförde sej mot förväntan otroligt bra. Visst...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: Miiip
·
Övr. Hund Gör dom inte vinthundshalsband till italienska vinthundar? Kan bara hitta i storlek greyhound och wippet. Dom är ju så snygga, och...
2
Svar
22
· Visningar
2 499
Senast: crazy
·
T
Övr. Hund Är det OK att ge matresterna till hunden? Vad ska kan man INTE ge? /Louise
2
Svar
38
· Visningar
2 536
Senast: LIA
·
J
Övr. Hund Hej snart smäller det :bump: skall på min första utsälning på sönda i häsllehålm på sönda ... jag är så närvös över vad dommaren...
Svar
6
· Visningar
982
Senast: Clintan
·
Övr. Hund Min hund har som många vet varit väldigt dålig i magen i lite över en vecka. Nu börjar jag få lite kontroll på hans mage och han äter...
Svar
6
· Visningar
2 089
Senast: Aliide
·
Svar
14
· Visningar
2 464
Senast: daysi
·
R
Övr. Hund Allt fungerar fint hemma hos oss med vovven. Jag har hittat rätt matsort för henne,efter mkt krångel bestämmde jag mig för RC...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Någon som har en sådan? Har blivit himla förtjusta i sådana, men bara träffat en. Var ute på nätet och läste om dem och det stod att de...
Svar
5
· Visningar
2 848
T
Övr. Hund Tjena! Finns det någon boxerkennel i Göteborg? Address, hemsida, tel? Jättetacksam för svar! /Louise
Svar
2
· Visningar
3 214
Senast: Juvelflickan
·
Övr. Hund Ja, ibland är jag säker på att min lurvtuss skulle kunna få jobb som modell :love: Eftersom det var sånt fint väder så bestämde jag mig...
Svar
11
· Visningar
1 296
Senast: Betsy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp