Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

J
Övr. Hund hummm läste nu i expressen om en ägare som hade slagit ut hundens tänder och lämnat den i ett halvfult bakar :cry:. när jag hör detta...
Svar
11
· Visningar
1 307
Senast: bengibollen
·
Övr. Hund Någon som har en sån? Har ni något att berätta om hundar? Passar de som familjehundar? Hur är de? /Tacksam för svar :bump:
Svar
15
· Visningar
1 029
Senast: daysi
·
Övr. Hund Skall nu i helgen lägga ett blodspår till vovven. Det är cirka 5 år sedan sist :crazy: :o Men jag skall prova det igen då jag minns...
Svar
7
· Visningar
756
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund spinner vidare på rottistråden... den ras som är mest känd för sin silverfärg är väl weimaraner. jag trodde inte att den fanns hos andra...
Svar
13
· Visningar
1 245
Senast: Milosari
·
6
Övr. Hund Vad kan man göra åt en hund som drar? Just nu har han ett halv stryp. Har funderat på att pröva sele eller halti nossele. Eller vad...
2
Svar
25
· Visningar
1 925
Senast: Sommartjej
·
T
Övr. Hund Hej! Vi funderar på att skaffa hund och de lutar starkt år dvärgschnauzer. Nu vill jag jättegärna höra vad NI tycker om denna ras! Har...
Svar
10
· Visningar
2 915
Senast: Rie
·
S
Övr. Hund Såg en tråd där någon hade en hund som gillade rödvin och vill gärna veta om fler har sådana hundar. Min mammas hund kan tigga sprit...
Svar
4
· Visningar
891
Senast: Heira
·
Övr. Hund Någon som ska dit? Jag och bebisen får våran debut då... Är otroligt nervös :crazy:
Svar
8
· Visningar
835
Senast: Miiip
·
K
Övr. Hund Det var inte länge sedan som hon såg ut så här! eller så här. Men nu har hon blivit jättestor :love:
Svar
4
· Visningar
811
Senast: JennyF
·
Övr. Hund Jag tog över en liten vovve för några mån. sen ocg har anmält ägarbyte hos JV. Men ägarintyget kan inte användas som bevis för...
Svar
3
· Visningar
947
Senast: KaZa
·
Övr. Hund \"min hund behöver... ...stryk för att må bra" fick jag höra av en ung man idag... för att göra en lång historia kort mötte vi en...
Svar
12
· Visningar
1 331
Senast: KaZa
·
6
Övr. Hund Är det smart??? Eller kan man ändå föra över det till valparna?
Svar
5
· Visningar
1 385
Senast: Zoya
·
M
Övr. Hund Hur många timmar i snitt sover en hund? Jag har en 1.5 årig flattik och ju äldre hon blir desto mer sover hon. hon ligger nästan alltid...
Svar
4
· Visningar
1 693
Senast: KaZa
·
K
Övr. Hund Igår halkade min hund...ok idag kan hon inte ens gå:S... hon hoppar omkring på 3 ben så hon har vell antaglingen stukat eller sträkt...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: KaZa
·
L
Övr. Hund eftersom hon är nästan vit,så skulle hon vara så söt i ett rosa halsband nu till våren/sommaren..men vart sjutton hittar man de? finns...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: kpist
·
A
Övr. Hund Jag har en hane som blir 12 år i år. Pälsen blir bara risigare och risigare. Tidigare hade han blank och mycket tacksam päls som nästan...
Svar
11
· Visningar
1 554
Senast: Milosari
·
B
Övr. Hund Tänkte höra om någon här har gjort det? Eller vet någon hemsida om sådant? tacksam för tips :)
Svar
5
· Visningar
4 989
Senast: whipsy
·
C
Övr. Hund Är det någon som gjort det? Är lite sugen på att göra det med jämten, när han har åldern inne. Berätta lite om för och nackdelar med att...
Svar
19
· Visningar
2 243
Övr. Hund För att underätta för er så är det "bara" två raser i henne. Shiba i sommarskrud Shiba ligandes. Shiba vid ån. Shiba vid ån igen...
2
Svar
23
· Visningar
1 949
Senast: bianca_gbg
·
F
Övr. Hund Min tjej sover sällan normalt, men de här två är ju bra söta... :crazy:
2
Svar
32
· Visningar
1 932
Senast: Pale
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp