Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min "valp" har ju matvägrat under en tid (han har ätit lite, men långt ifrån allt han behöver), nu har vi bytt foder och han älskar sin...
Svar
9
· Visningar
1 242
F
Hundhälsa Jag är lite nyfiken på detta foder, och köpte en "provpåse" på 2,5 kg igår. Är det någon som testat och kan utvärdera? Lite info...
Svar
1
· Visningar
1 334
F
Hundhälsa Mina två herrar är titt som tätt matvägrare trotts mkt aktiv stimulans, både mentalt och fysiskt. Jag har provat de mästa, trotts att...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: Flamsan
·
Hundhälsa Lillskruttan har varit mellan tänderna på en rottweilerhane idag. :( Var på väg till kalas, och eftersom Tulla tydligen ser ut att...
Svar
10
· Visningar
1 066
Senast: YorkWann
·
Hundhälsa Jag känner mig väldigt skeptisk till allt som ska fungera med ljud... Vad har ni att säga om det här? *Länk borttagen av moderatorn*
Svar
1
· Visningar
891
Hundhälsa Någon av er som har någon erfarenhet av att ha en hund som genomgått stelopperation i ett av frambenen? Hur har det funkat ?
Svar
1
· Visningar
665
Senast: Adelente
·
Hundhälsa Kan börja med att säga att jag ska ringa veterinären om det här i morgon :) Mrkte idag när jag skulle hämta min kille hos dagmamman...
Svar
6
· Visningar
952
Hundhälsa Måste man ta rabiesprov efter 120 dagar efter sista spruta? hur länge håller sprutan nu igen? vad händer om man bara har tagit 2 sprutor...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: Indiv
·
M
Hundhälsa Min hund har haft problem med en av grannarnas hund i ca 4 år nu.Nu vet jag att han hatar den tiken,han tål henne inte. Ägarna till...
Svar
6
· Visningar
1 043
Senast: Magdaaa
·
Hundhälsa Vad ska ett bra hundfoder innehålla egentligen? Både innehållsmässigt och med tanke på näringsvärden? Valpen kommer få fortsätta med...
Svar
4
· Visningar
895
Senast: Pigan
·
Hundhälsa :eek: Ser inte riktigt klokt ut tycker jag. Remmar överallt ju :crazy: Vad ska folk hitta på för att få sina hundar att lyda...
Svar
5
· Visningar
1 168
Senast: Belethien
·
Hundhälsa Jag funderar på attt låta min kille göra ett MH, både för att det skulle vara intressant och för att jag skulle vilja starta honom i...
Svar
5
· Visningar
1 047
Hundhälsa Jag har två tikar, fem och två år. Dom har hittills varit goda vänner som lekt och brottats och haft kul. Så löpte den yngre för första...
Svar
14
· Visningar
8 305
Senast: Ylvahedin
·
U
Hundhälsa Nu har min hund drabbats av noskvalster (tror jag). Jag vill helst undvika de staraka preparaten som finns idag. Jag har däremot hört...
Svar
1
· Visningar
821
E
Hundhälsa Lite spinoff från tråden om utfodring till 13 v valp. I vilken takt har ni ökat valpens foder under uppväxten? Och när har ni börjat...
Svar
16
· Visningar
2 064
Senast: falukorw
·
T
Hundhälsa Jag har en valp på 5 månader som inte tuggar maten hon sväljer den bara, den är blötlagd och hon äter upp maten jätte fort, vissa bitar...
Svar
9
· Visningar
1 468
G
Hundhälsa Det är så här att jag blev lite fundersam när jag gick på valp kursen, då vi hade teori kurs så säger tränaren att valpen ska vaccineras...
Svar
7
· Visningar
993
Senast: vallhund
·
P
Hundhälsa Hej! Har läst lite här på forumet ang utfodring men inte riktigt fått svar på mina frågor så jag skriver ett nytt inlägg. Jag har en...
2
Svar
33
· Visningar
5 320
Senast: Kim+pudel
·
Hundhälsa Flera av er har säkert i tidigare trådar läst om min brors lite speciella hund. Engelsk Cocker Spaniel idag 6år. Lite kort...
Svar
3
· Visningar
6 874
Hundhälsa Hur farligt är det för hunden att käka hästskit när hästarna är avmaskade? Skillnad på preparat? Bara i början eller under hela...
2
Svar
22
· Visningar
3 360
Senast: Aatos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp