Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Tänkte börja simträna med Uno för att få lite variation fysiskt, har inget badkar en en stor balja borde väll fungera tycker jag. Hur...
Svar
7
· Visningar
1 835
Senast: MrsScabtree
·
Hundhälsa Har en springerhane på 9 mån som inte alls kan hålla sig, Han dricker mycket vatten men dock ingen mat aptit så får inte i han så mycket...
Svar
9
· Visningar
1 247
Hundhälsa Ni som ger ovanstående till era hundar - vad ger ni för sort? Märker ni någon skillnad på hunden? Jag funderar framför allt på att...
Svar
5
· Visningar
3 770
Senast: aiquen
·
Hundhälsa Japp, nu är har de vaknat, fästingarna.. Vad använder ni för medel/halsband?? Vi har en 6-månaders vit schäferkille och vet inte vad vi...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 019
Hundhälsa Som många vet har jag en hund som är sjuk och vi vet inte vad det är som spökar. Vi har i nuläget använt över hälften av pengarna på...
Svar
14
· Visningar
1 460
Senast: Gumman
·
Hundhälsa Vi har en 3-årig hanhund som är okastrerad i min familj. Han är normalt ett riktigt charmtroll som har den perfekta balansen mellan att...
2
Svar
28
· Visningar
2 863
Senast: angiepangie
·
Hundhälsa Alla tips mottages tacksamt. Har blivit fodervärd åt en jack russeltik på 6 år. Men hunden verkar ha ett ganska stort bagage med sig...
2
Svar
23
· Visningar
1 793
Senast: Daff
·
Hundhälsa Tycker Lillfjant är väl kliig. Inte sår, eller ens att det syns i pälsen att han kliat, huden och pälsen är jättefin. Magen utmärkt. Men...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 770
Senast: Zqathan
·
A
Hundhälsa Är det farligt för hundar att äta uppblött betfor? Jag undrar mest för att min hund råkade äta lite färdigblött betfor idag. Själv...
Svar
5
· Visningar
1 324
Senast: Blandrastik
·
U
Hundhälsa Denna fråga har jag funderat länge på och jag undrar om det finns några hundexperter där ute som vet?
2
Svar
23
· Visningar
5 389
Senast: Gabbi
·
Hundhälsa Min erfarenhet av kortison på hund är ju typ minimal och kass. Millis fick kortison sin sista tid, trots aphög dos svarade hon inte...
2
Svar
34
· Visningar
27 451
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Jag passar två hundar ibland, idag märkte jag till min stora förvåning att deras morrhår är bortrakade:eek:. Jag har alltid trott att...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 924
Senast: yennork
·
Hundhälsa .. på daglig basis. Förekommer detta ofta? Nu vill jag höra era åsikter! Är det rätt att låta en hund gå på lugnande för att han ska...
2
Svar
26
· Visningar
4 199
Senast: villi
·
Hundhälsa jag är ute med lady och träffar en tjej med sin lilla hund och vi promenerar mot stallet och mot oss kommer det en tjej med en...
Svar
18
· Visningar
1 517
Senast: movi
·
J
Hundhälsa Har en 12 årig Jack russel tik, världens underbaraste, snällaste mest lätthanterlige.....:love:, fram till nu. Har helt plötsligt...
Svar
7
· Visningar
3 493
Senast: tott
·
Hundhälsa Mina hundar äter nu royal canin mini (två shih tzu), jag funderar på att byta foder. Anledningen är väl mest för att jag vill ha ett...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 202
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa På min förra veterinärklinik förde de inte in alla provsvar i journalen. Detta visste jag naturligtvis inte om förrän provsvaren...
Svar
1
· Visningar
774
Senast: Alexandra_W
·
Hundhälsa finns det något som kan ställa till om man målar klorna på hund? med vanligt nagellack, kompisen ska på maskerad med sin vovva och ska...
Svar
1
· Visningar
3 816
Senast: falukorw
·
Y
Hundhälsa Ni med hundar som har d-höfter, har ni märkt av det? Har det påverkat hunden (och er) i vardagen? Har ni lagt upp träningen runt hunden...
2
Svar
21
· Visningar
21 084
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag får hem vår nya hanhund på torsdag om allt går bra på besiktningen. Jag har bara haft tikar innan och aldrig promenerat med dem i en...
Svar
12
· Visningar
7 374

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • "Bästa mashen"? Blötning, smaklighet, stärkelse?
  • Födda -21

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp