Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Hundhälsa Är det någon som ger loppfrön till eran hund? Min valp på 18 veckor äter väldigt mycket grus, sand (och saker som valpar äter).. och...
Svar
1
· Visningar
4 997
Senast: desiree
·
G
Hundhälsa :o Eh, min lilla boxerfröken verkar ha kommit åt ett synnerligen känsligt ställe på gammelhunden under bus. Eller, kommit åt och...
Svar
7
· Visningar
9 985
Senast: Generalen
·
W
Hundhälsa När är hunden fullvuxen, slutat växa? Är det olika mellan olika raser? Detta med promenader med valpar/unghundar, hur mkt kan man gå...
Svar
6
· Visningar
1 871
Senast: tipex
·
Hundhälsa Min border collie kom hem som 8veckors skrutt. Jag var övertygad om att valpar höll sig runt fötterna på en första tiden. My ass - efter...
Svar
17
· Visningar
2 964
Senast: Teah
·
P
Hundhälsa Hej! Min valp vill helst inte gå ut. Han är 9 veckor på måndag och är en bladras mellan dobermann/rottweiler. Vi har haft honom nu i 5...
2 3
Svar
50
· Visningar
15 453
Senast: Payne_75
·
T
Hundhälsa Önskar Tips ang. fortsatt behandling för att få ner knöliga juvrar på tik vars valpar alla dött efter födelsen. Jag skulle vilja ha...
Svar
5
· Visningar
2 211
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa Alltså nu förstår jag inte alls vad hunden pysslar med, hon flåsar konstant. Inte särskilt våldsamt, men ändå. Tungan hänger ut hela...
Svar
18
· Visningar
22 573
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hej jag behöver lite snabb hjälp! Mina valpar har blivit lösa i magen, en del nästan vattniga. Veterinären sa att det kunde vara för...
2
Svar
25
· Visningar
8 039
Senast: Casper
·
S
Hundhälsa Min sambos föräldrar har grannar med en stor hund. Hunden kan vara dryga året. De bor i lägenhet med en träaltan och det är i stort sett...
Svar
3
· Visningar
798
Senast: stintans
·
Hundhälsa Min Nero har, för er som inte vet kvalsterallergi - mot damm och förrådskvalster. Satt nu med en vän och diskuterade lite att det snart...
Svar
16
· Visningar
2 684
I
Hundhälsa Har nästan helt bestämt mig för att kastrera min hund efter mycket om och men.. Funderar på att prova kemiskt med chip och vill nu höra...
2
Svar
31
· Visningar
18 373
Senast: stintans
·
H
Hundhälsa Finns det några regler på hur länge man får ha en hund uppbunden utomhus? Hunden är inte uppbunden extremt länge, ett par timmar i...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: havreknas
·
S
Hundhälsa Jaha, då var MH avklarat! Nu är det röntgen som ska göras. Men jag har förstått att det råder delade meningar om när det är lämpligt...
2
Svar
22
· Visningar
13 326
Senast: Ulga
·
Hundhälsa Nu vet jag varken till eller från. Lilla Laban har spytt upp sin mat i tre dagar nu. De mängderna som kommit upp förstår jag inte hur de...
Svar
6
· Visningar
1 026
Senast: rabalder
·
Hundhälsa Artrit på hundar verkar vara jätte, jätte, jätte vanligt på amerikanska hundar. I alla fall så pass vanligt att man reagerar på...
Svar
6
· Visningar
1 179
Senast: TantEster
·
A
Hundhälsa Nu har stora hunden gjort sig illa, ja han haltar i alla fall. Han har fått sprungit fritt ute nu när det har varit så varmt och lekt...
Svar
3
· Visningar
4 365
Senast: Vaccan
·
Hundhälsa Snart kommer den blivande hunden ner hit till fästingland. I mitt område har vi dessutom TBE och andra fästingburna sjukdomar (bara i...
2
Svar
20
· Visningar
2 549
Senast: Niangi
·
A
Hundhälsa Jag ska med min hund till veterinären för endast undersökning (till försäljning) hon ska kollas i ögonen, kolla lungorna, magsäcken och...
Svar
7
· Visningar
1 130
Senast: Zqathan
·
Hundhälsa Tänkte börja simträna med Uno för att få lite variation fysiskt, har inget badkar en en stor balja borde väll fungera tycker jag. Hur...
Svar
7
· Visningar
1 832
Senast: MrsScabtree
·
Hundhälsa Har en springerhane på 9 mån som inte alls kan hålla sig, Han dricker mycket vatten men dock ingen mat aptit så får inte i han så mycket...
Svar
9
· Visningar
1 244

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp