Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Det finns en tråd här innan om att man kan designa egna halsband till vovvsingarna...finns det inget ställe man kan designa egna selar på?
Svar
8
· Visningar
876
Senast: ylvali2
·
Övr. Hund Bilderna är tagna idag men höstkänslan tycker jag finns där. bilderna är tagna av HeRomer här på buke.
Svar
8
· Visningar
1 083
Senast: MaRomer
·
Övr. Hund Sitter just nu och tittar på agilityn, har just tittat på freestylen, och övriga finaler kommer också att visas. Helt suveränt...
Svar
3
· Visningar
1 032
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Är lite nyfiken. Hästar kan man ju skicka iväg för att få hjälp att reda ut olika problem eller bara få utbildade. Finns det något...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 062
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund I dagens Mitt-i tidning var det en helsideartikel om Anders Hallgren och hans träningsfilosofi, och jag är helt förstummad. Trådar går...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
9 647
Senast: Hoppelhase
·
Övr. Hund Jag jobbar natt och sover rätt ofta hos mina föräldrar (de bor på orten jag jobbar). Jag kommer hem strax efter 7 och min pappa tar ut...
Svar
18
· Visningar
1 269
Senast: wtf
·
A
Övr. Hund Vi använder som mest Björkis halvstryp till hunden nu, men hon tycker inte om att ta av det. Det är ganska trångt över huvudet och jag...
Svar
8
· Visningar
791
Senast: kicki71
·
Övr. Hund SVCH Tjotte's meant to be Brun labradortik som älskar att jobba.. BIS-jaktmeriterad Utställnings Cert, jaktprovsmeriterad, viltspårmeriterad
Svar
0
· Visningar
114
Senast: nangijala
·
Svar
0
· Visningar
84
Senast: nangijala
·
D
Övr. Hund Hejsan. Jag var och köpte mig en ny bil nu i helgen, volvo v70. Till den så fick jag med hundburar. Dom är i stort sett nya...
Svar
4
· Visningar
1 279
Senast: DuploBit
·
L
Övr. Hund Är i typ chocktillstånd.. Jag har en ungtik, en golden på 16 månader. Under jul så hade en vän hand om henne i 2 dagar. Hon hade då löpt...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 495
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund hjälp! Jag ska bila med mina hundar till italien och jag undrar om det är någon som vet vad tyskland, österriket och italien har för...
Svar
16
· Visningar
1 715
Senast: Dottla
·
D
Övr. Hund Hej! Igår tränade jag lydnad med min Border collie. Jag är sugen på att börja tävla, men vet inte hur det ser ut när vi tränar;) Så jag...
2
Svar
39
· Visningar
2 723
Senast: DreamGodi
·
Övr. Hund Igår kväll fick min grandis tik Wilma träffa en djurpratare, jag var supernervös! Wilma sa b.la: Att Jag ÄLSKAR att springa, jag...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
7 188
Senast: Hoppelhase
·
Övr. Hund Svårplacerad tråd, jag försöker med hundforumet. :) Har ni märkt någon skillnad rent konkret sedan länsstyrelsen tog över djurskyddet...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: mandaaa_
·
L
Övr. Hund En extra lång skogspromenad, klurigt spår, mumsigt ben eller kanske lite tårta? Vi har tagit en skogspromenad på 1 timme och nu...
2
Svar
23
· Visningar
6 378
Senast: Luxus
·
Övr. Hund Har hon blivit nu liten fröken och vuxit en del har hon också gjort sedan senaste fototillfället.. Här kommer några dagsfärska bilder...
2
Svar
26
· Visningar
1 954
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund Någon som varit på bra läger med sin hund? har det varit bra/dåligt? lärde ni er något. vilken prisklass? Jag funderar på läger...
Svar
6
· Visningar
1 649
Senast: Rouise
·
J
Övr. Hund Det är så att jag har en dobermann/collie kille på 11 månader som tjuvparade en alaskan husky blandning tik för ca 3 veckor sedan...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 541
Senast: vallhund
·
D
Övr. Hund Tänkte ha den här tråden för skojs skull:angel: Har en hund som är adopterad från spanien (genom ADA). Hon är mellan 8 och 9, skulle...
Svar
5
· Visningar
1 307
Senast: Dammix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp