Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag kollar på hundannonser och slås av hur ofta man ser korsningar med Rottweiler/Schäfer. Är det en "vedertagen" blandning? Verkar... 2 3
Svar
47
· Visningar
39 594
Senast: _Amazing_
·
Hundhälsa Igår lyckades min tant fastna i en golvbrunn på tågstationen och bryta av klon. Det blödde jättemycket och vi åkte raka vägen in till... 2
Svar
27
· Visningar
19 843
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Min hund har precis tillfrisknat från en mycket besvärlig magsjuka som varade i drygt två veckor. Under första veckan så blev det en del...
Svar
18
· Visningar
2 192
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund En vän till mig ringde igår och började fråga lite om vad man ska tänka på innan man skaffar hund. Och vad för frågor man ska ställa...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: simba_112
·
C
Övr. Hund Är det någon som har erfarenhet av denna ras? Är ju en relativt ny ras och kan inte hitta så mycket information om den mer än vad som...
Svar
2
· Visningar
1 197
Senast: barajag...
·
Hundavel & Ras Jag har från flera håll hört från folk, med olika hundkunnande, att uppfödare inte exporterar dom mest lovande valparna. Bl a så är... 2
Svar
21
· Visningar
2 464
Senast: Disen
·
Hundhälsa Hej vad har ni för schampo balsam mm Min far behöver tipps till sin långhåriga schäfer Trasslig päls vid bad och kammning ge bra...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Rotterö
·
M
Hundhälsa Min hund har nu fått sin diagnos klar efter 1 års springande på vetklinik och ofanligt många blodprovstagningar mm , har IBD i...
Svar
0
· Visningar
1 105
Senast: misshappydog
·
Övr. Hund De flesta av oss här på hund såg inslaget om Agria i Plus tidigare i våras och den efterföljande debatten i diverse medier. Under...
Svar
18
· Visningar
1 647
Senast: Sassy
·
S
Övr. Hund Ursäkta, dessa typer av trådar finns säkert hundratals, men jag måste få skriva av mig lite, det är som mitt sätt att bearbeta sorgen... 2
Svar
23
· Visningar
6 233
Senast: tassel
·
Övr. Hund Var ju och hämtade en 15 veckors valp i söndags. På vägen hem så blev det en del skumpande så valpis började skrika och spydde sedan en...
Svar
9
· Visningar
3 552
Senast: Petronella
·
A
Övr. Hund Funderar på att skaffa en dobbermann som tjänstehund (väktare) Ni andra som har dobbermann i tjänst samt med familj/småbarn hur... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 356
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Loka löper och är hon inte mitt i höglöpet så närmar hon sig för Lilla Prinsen beteer sig allt mer hysterisk. Klänger på ett ben för...
Svar
10
· Visningar
1 661
W
Övr. Hund Finns det någon här inne som vet om det finns någon rottweilerhane från belgien som lämnat avkommor mellan 2008-2009?:) Ska vara reggad...
Svar
3
· Visningar
1 024
Senast: PIRU
·
S
Hundhälsa Hej, Har nyligen fått hem min lilla valp, han är 4 månader,foxterrier, (har haft honom en vecka) Finns det någon som kan ge mig tips...
Svar
8
· Visningar
1 297
Senast: SaraM
·
Hundavel & Ras :confused: I-landsproblem kan tyckas, men jag hade ju ganska klart ställt in mig på en hund för mitt höga nöjes skull (dvs en icke... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 300
Senast: Lazy Lady
·
Hundhälsa Jag har något minne av att jag läst att hundar kan äta gräs när de har ont i halsen? Är det så eller är det bara en skröna?
Svar
13
· Visningar
2 073
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Min kära boxer fick i helgen för sig att leka chickenrace med en röjsåg, röjsågen vann... Dock kom han undan med blotta...
Svar
11
· Visningar
1 684
Senast: Mikan
·
Hundhälsa Välkommen till Sverige! Eller inte... :( LÄNK till Aftonbladet 2
Svar
33
· Visningar
3 849
M
Övr. Hund Om man har en hund på foder och ägaren lovat ta tillbaka hunden om problem uppstår i framtiden, hur gör man då när inte ägaren går att... 2
Svar
25
· Visningar
2 904
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Akvarietråden V
  • Kattmat i mousse-form