Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan tävla ponny i avd B! Läste TR ändringar och där stod det att överårig ryttare får tävla ponny(max 6år) i avd B, blir CL till Lätt Ft...
Svar
2
· Visningar
1 107
Senast: _Peplis_
·
Z
Fälttävlan Någon mer än jag som älskar fälttävlan..? Kanske för att jag tycker om att rida ute i skogen och dessutom ÄLSKAR hoppning...
Svar
3
· Visningar
1 356
Senast: Zandra_91
·
Fälttävlan Vilka baner i debutant tycker ni är trevliga och rida och självklart så hur är resten av tävlandet. Jag ska tävla lite mer Deb Ft till...
2
Svar
20
· Visningar
3 122
Senast: **BORTTAGEN**
·
Fälttävlan kan nån tala om för mej om Uppercut som Piia Pantsu ridit e såld elle om han e utlånad.. för va på fälttävlan igår o såg en tjej som...
2
Svar
24
· Visningar
3 747
Senast: workaholic
·
C
Fälttävlan Är det inte ganska sjukt med vissa saker inom fälttävlan och terrängritt egentligen?! Jag tycker att det verkar vara en rolig sport, men...
2
Svar
26
· Visningar
3 519
Senast: Happimess
·
B
Fälttävlan Är det speciela dressyr program när man ska rida debitant på ponny var kan man hitta dom på nätet?
Svar
8
· Visningar
1 818
M
Fälttävlan I exempel debutant och lätt fälttävlan? Vad ingår det för dressyrprogram i lätt och debklass? I banhoppningen samt terrängen hur många...
Svar
3
· Visningar
2 346
Senast: **BORTTAGEN**
·
T
Fälttävlan Har hört att amn kan smörja in hästens ben med Vaselin för att de lättare ska "glida" över hindren om de slår i, är det så?*nyfiken*
Svar
5
· Visningar
2 712
Senast: fio
·
K
Fälttävlan Ngn som vet när den 1a fälttävlan är för säsongen nästa år? gärds kring påsk?? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 140
Senast: Therese_Zipp
·
G
Fälttävlan Jag tävlar inte fälttävlan, men jag har ridit några korta terrängritter även om det var några år sedan. Men jag designar och bygger...
Svar
9
· Visningar
1 639
Senast: Isis
·
A
Fälttävlan Någon som har tips på terränghinder som man kan bygga själv (utan att dö av ansträngningen) när man är ganska svag. Behöver inte vara...
Svar
7
· Visningar
3 826
Senast: Isis
·
Fälttävlan I natt börjar vi resan ner mot Pau! Ska bli hur kul som helst.. :D
Svar
7
· Visningar
1 428
Senast: Nelle
·
G
Fälttävlan Linda Algotsson fortsätter att visa framfötterna! *weehee*!! Innan den här tävlingen låg hon 9:a på världsrankingen, undrar vad hon...
Svar
4
· Visningar
1 208
Senast: KaZa
·
P
Fälttävlan I vilken klass gick finalen i år? Någon som var och såg den?
Svar
1
· Visningar
1 226
Senast: fio
·
S
Fälttävlan har funderat på att ta det gröna kortet för fälttävlan och undrar hur man kan få reda på var det hålls såna kurser? o sen, är det svårt...
Svar
1
· Visningar
1 743
Senast: Joyride
·
B
Fälttävlan Hej! ska tävla i borås i helgen, är det nån som vet hur banan ungefär kommer att se ut i Lätt respektive debutant? Har hört att de ska...
Svar
13
· Visningar
1 977
Senast: Domaren
·
W
Fälttävlan är det någon som vet någon sida eller något som man kan se vart folk ligger i ranking och så.. svenska ryttare då.. hade varit jätteglad...
Svar
3
· Visningar
1 569
Senast: wierd_chick
·
P
Fälttävlan Vet inte om dethär är rätt ställe för denna tråd, men jag undrar om någon har nån info om årets jakt på SFK? Det brukar ju stå i...
Svar
1
· Visningar
1 491
Senast: marina
·
B
Fälttävlan Jag hade tänkt fixa en liten "hunt" (om man kan kalla det så) tillsammans med vänner,bara för skojs skull,några startande(gärna...
Svar
2
· Visningar
1 481
Senast: **BORTTAGEN**
·
Fälttävlan Det finns ju vissa hästar som är halvt galna i starfållan och drar i väg så fort de får möjlighet... och så finns det sånna som min...
Svar
13
· Visningar
2 192

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp