90 dagar - 2022 edition

Yoga avklarat!
(klappar mig själv på axeln varje gång jag gör det på förmiddagen - och inte skjuter upp det till innan läggdags)

Gårdagens pass lossade bröstkorgen och den kombon med kvälls meditationen som fokuserade på andning, har gjort att det känns "konstigt" (på ett positivt sett) när jag andas. Känns som om jag kan expandera revebenskorgen på ett annat sätt if that makes sense.

Har anmält mig till yogakursen, så vi får se om jag kommer med. 🙂

Yogan från gårdagen låter väldigt intressant, har du nån länk?
 
Fast de kanske var högt satta utifrån hur din vecka såg ut i övrigt?
De var ganska lagom satta utifrån hur mitt liv ser ut just nu, kan man säga :D Har en 2-månaders bebis och en 2-åring och är ensam med båda ganska ofta så det finns inte mycket tid för mig själv. Så målen är satta utifrån det, jag smyger liksom in lite saker som bara är för min egen skull :)
 
Kom hela vägen till fingrarna igår innan jag inte pallade mer. Katt som sprang och storm som ryckte i huset gjorde det lite svårt. Sov dåligt också men tog igen det med ett långt bad imorse + meditation i badet. Fint det!
 
Efterrätt nummer 3. Fruktsallad på päron, banan, blodapelsin, sharonfrukt och russin. Skulle ha haft äpple i också men de var inte så goda så skippade därför den frukten!
20220117_190634.jpg
 
Dag 1 ☑️ (Skierg 5 km)
Dag 2 ☑️ (Skierg 5,55 km/30 min/86 watt)
Dag 3 ☑️ (Skierg 7,12 km/40 min/73 watt)
Dag 4 ☑️ (Skierg 5,35 km/30 min/72 watt)
Dag 5 ☑️ Skidor! ca. 9 km
Dag 6 ☑️ Skidor 5,25 km/28 min
Dag 7-15 ❌ Sjuk
Dag 16 ☑️ Skidor 4,9 km

Äntligen frisk! Hade första feberfria dagen igår så jag tog det väldigt varligt.
 
Dag 1 ☑️ Skierg 5 km
Dag 2 ☑️ Skierg 5,55 km/30 min/86 watt
Dag 3 ☑️ Skierg 7,12 km/40 min/73 watt
Dag 4 ☑️ Skierg 5,35 km/30 min/72 watt
Dag 5 ☑️ Skidor ca. 9 km
Dag 6 ☑️ Skidor 5,25 km/28 min
Dag 7-15 ❌ Sjuk
Dag 16 ☑️ Skidor 4,9 km
Dag 17 ☑️ Skidor 10,4 km/53 min

Helt fantastiskt rolig skidåkning i fullmånens och pannlampans sken. Kände mig mycket bättre i luftrören idag.
 
Sov så dåligt inatt. Meditation innan läggdags, men vaknade trots det till och från under natten.
Dagen har av förklarliga skäl blivit väldigt seg, jag som var så glad över att ha yogat redan vid elva igår, har precis blivit klar med den idag.
Menmen, den blev iallafall av.
 
✅🧘‍♀️ spände mig i nacken under dagens pass, så har kännt av det lite efteråt. Försökte nog hänga med i ett, för mig, för högt tempo istället för att känna efter vad som var lagom.
- Diskat och eh... flyttat tvätten från ställningen till sängen. Så en halv poäng på det?🙈
 

Liknande trådar

F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 942
Senast: zassoo
·
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 144
Senast: Fruentimber
·
F
Tjatter ROPEN SKALLA, 90 DAGAR ÅT ALLA! (Fruktansvärt dålig slogan, men fantasin räckte inte till annat) Tidigare år: 2021 2022 Skamlöst taget...
16 17 18
Svar
357
· Visningar
15 619
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp