Bukefalos 28 år!

EUROVISION SONG CONTEST 2016 - Semifinal 2

Polen var ju verkligen... intetsägande. Låter som någon av alla låtar som spelats sönder på radiokanalen lugna favoriter redan för flera år sedan. Nu går jag och hämtar glass!
 
Schweiz får mig att somna. Kan dock tänka mig att låten passar bra som bakgrundsmusik eller köra bil-musik i studioversion...
 
Varför kunde vi i Sverige rösta förra semifinalen men inte den här? Sverige är ju inte med och tävlar nu, så då borde vi kunna rösta även den här gången?

För att minska på grannländer röstningar så delas alla upp i olika semifinaler. Så hälften får rösta i semi 1 och andra halva i semi 2.
 
Yes, Israel! Nu börjar det likna nåt. :) Bra röst, bra låt med snygg dynamik, bra tryck, snyggt nummer.
 

Liknande trådar

Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 708
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 983
Senast: voltis
·
Äldre Nu när vi avhandlat semifinal 1 (tråden finns kvar, fortsätt gärna diskutera där!) så är det hög tid att gå igenom semifinal 2 (går av...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
7 254
Senast: voltis
·
Äldre I morgon lördag är det äntligen dags för bla. Frans att äntra scenen... det är dags för FINAL i ESC!! Vi trogna tittare har ju redan...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
23 910
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp