Bukefalos 28 år!

EUROVISION SONG CONTEST 2016 - Semifinal 2

Nu kom jag hem ...

Irland ... Hade väntat mej bättre "live" ... men final är ju skriven

Dona (vilket land ??? ) VÄRDELÖS !

Litauen :D Finalen är självklar ! Men han va ju om möjligt ÄNNU mer lik Danny Saucedo ... (stavning ?)

Australien :heartheart:heartheart:heartheart :love::love::love::love::love: HÄR är vinnaren !!
 
Alltså, hon från Australien kan ju verkligen sjunga i alla fall! Och jag älskar hennes klänning :D Inte min typ av musik, men fan, hon är bra.
 
Australien:
1. Hon är ju snygg
2. Hon kan ju sjunga
3. Låter är tyvärr astråkig

En fördel är iallafall att hunden verkar ha hämtat sig från Makedoniens bidrag och somnat om ;)
 
Australien var helt ok. Den stora frågan är vad händer om de vinner? Blir det Eurovision i Australien då?
 
Slovenien. Klänningen :nailbiting: ser ut som Snövit möter rysk porrstjärna. VEM är stylisten? Personen måste vara blind. Kaozzz
 
Slovenien (vet att jag inte gilla den i inför... )

Jag VILL HA hennes klänning !!! Helt min typ :p
Tycker mkt bättre om låten nu än i inför... Final är ju nu ett måste tycker jag ..
 
Jag kan inte låta bli att titta på urringningen som hon från Slovenien har... Tycker inte det ser bra ut med de där... eh.. remmarna? så jäkla märkliga kläder.

----
Hahah, kul att alla kommenterade kläderna samtidigt här :D
 
Slovenien (vet att jag inte gilla den i inför... )

Jag VILL HA hennes klänning !!! Helt min typ :p
Tycker mkt bättre om låten nu än i inför... Final är ju nu ett måste tycker jag ..

Det finns säkert nån liknande mkt "prisvärd" om du kollar nån sexshop på Tradera ;)
 

Liknande trådar

Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 707
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 982
Senast: voltis
·
Äldre Nu när vi avhandlat semifinal 1 (tråden finns kvar, fortsätt gärna diskutera där!) så är det hög tid att gå igenom semifinal 2 (går av...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
7 254
Senast: voltis
·
Äldre I morgon lördag är det äntligen dags för bla. Frans att äntra scenen... det är dags för FINAL i ESC!! Vi trogna tittare har ju redan...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
23 909
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp