Bukefalos 28 år!

EUROVISION SONG CONTEST 2016 - Semifinal 2

Alltså, hela grejen med vargar osv fick mig tänka ocharmiga tankar om den där mannen. Jag har SÅ svårt för folk som vill ha vargar på annat vis än vilda ute i skog. Hade det inte varit för den grejen så hade jag säkert kunnat se honom som helt ok. Det gör jag inte nu.
 
Kan ngn förklara vad bebisen gjorde i slutet pa Vitrysslands varglat?
Förövrig för mkt effekter, blev mest bara rörigt tycker jag.
 
Alltså jag hoppades på Irland eftersom jag gillade Westlife när jag var yngre. Men nä, det var ju inget att ha och han låter inte bra när han sjunger "suuuuuun"
 

Liknande trådar

Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 708
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 982
Senast: voltis
·
Äldre Nu när vi avhandlat semifinal 1 (tråden finns kvar, fortsätt gärna diskutera där!) så är det hög tid att gå igenom semifinal 2 (går av...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
7 254
Senast: voltis
·
Äldre I morgon lördag är det äntligen dags för bla. Frans att äntra scenen... det är dags för FINAL i ESC!! Vi trogna tittare har ju redan...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
23 910
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp