Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok, Body bredvid HTML längst upp då? jag måste vara trög för jag hittar inte :angel:

Åh jag kommer inte riktigt ihåg, har inte Google Chrome på datorn, men kommer det inte upp en ruta där till vänster är ett rutnät och precis till höger en massa text?
Ok hittade tråden.
Den här raden ska du leta efter
https://www.horsereality.com/upload/whites/stallions/body/large/f12098f51.png

Den visar vita partier på kroppen. Och du pekar bara på den så ska det visas i rutnätet.
Eller är det ens rabicano du letar efter? :laugh:

Oh my! 1) Varför har jag gjort av med ohemula mängder pengar och FT på foundation?
Oh my! 2) Varför har jag köpt 5 nya boxar? Kostar DP.
Oh my! 3) Varför har jag åldrat upp de två halvvägs ok Asdonston jag hittade? Kostar DP.
Oh my! 4) Varför i allsindar har jag betäckt dessa två stackars ston med deras egen halvbror fast att jag är starkt emot inavel (t om med pixelhästar...)?

Svar: För att få en häst med små vita hårstrån i ljumsken?! :confused:

Edit: Ändrar svaret: För att kanske eventuellt med massa tur få en häst med små vita hårstrån i ljumsken?! :confused:

Åh jag kommer inte riktigt ihåg, har inte Google Chrome på datorn, men kommer det inte upp en ruta där till vänster är ett rutnät och precis till höger en massa text?
Ok hittade tråden.

Den visar vita partier på kroppen. Och du pekar bara på den så ska det visas i rutnätet.
Tack jag ska försöka lista ut hur det funkar nu :D nja jag vill mest veta hur man gör :)

Du pekar bara på raderna som innehåller "body", har jag för mig, så visas det till vänster var på kroppen färgen håller till. Kan vara bra på såpass ljusa hästar att de vita fälten inte syns vanligtvis (om man letar rabicano), men på detta viset ser man dom fälten enskilt även om det är dolt annars.
Åhå!?
Detta vill jag prova på mina A-T skimlar :d

Var den inte avkomma direkt från foundationhästar?
Kan förstå att man vill behålla sina första hästar dock.

Hmm, jo det var den ju. Men den personen har så många hästar så kanske inte hade full koll, menade kanske att det var en av de första hästarna hen köpt eller nåt :p

Ok hittade tråden.

Hmm... det blev lite knepigt när hästen i fråga har ett föl. :cautious:

Jag skriver ned allt här för jag sitter på jobbet :o:cautious::angel:

Morbid Angel har inget vitt.
Men Pearl har en vit stjärna och två vita sockor :up:
Pearl Jam har en vit socka bak.
Pink Floyd har också en stjärna och två vita sockor (sockorna kan jag skymta nu på bilden med egna ögon men inte stjärnan, så det var intressant).
The Angel har en vit socka bak.

Och så kan jag kolla in pärlvita skimlar som jag sett som föl och glömt vad för vita tecken de har, eller bara sett dem som vuxna :up: Så här ser tex min Paramores vita tecken ut.

Däremot bekräftar detta min känsla av att ett av mina föl har lite speciella vita tecken, de är lite diffusa.
Här är två olika föl med vita tecken: föl1 och föl2. Medan det här fölet har diffusa kanter på sockorna: bild. Med tanke på min shirehingst med ticking på benen kan jag inte låta bli att hoppas lite ... :o Det syntes inte alls på honom innan han växte upp.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 066
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 473
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 830
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 365
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Oseriös avel 2023