Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var schysst av dig att erbjuda 50K!Jag erbjöd 50k men hen sålde honom till mig för 15k... Tyckte mitt var skambud från första början så vågade knappt klicka på köp![]()
+1 på den, fast med bara ett stoHelt ärligt tycker jag det är upp till dig, du gjorde allt jobb.
Min egen plan är att betäcka stona med Mango och se om jag får fram någon synlig för att se om mina ston är bärare och sedan testa hingstar jag har på stona. Så mitt projekt är ju lite tidskrävande och jag har ingen åsikt om när eller om alls infon släpps till resten.
Jag har inte så mkt åsiktOk! Väntar på fler åsikter då, vill inte köra över alla när ni väntade på mig att få tag på Mango.
Men visst vill jag samtidigt gärna ha tillbaka lite DP
Det kan vi nog göra, får se vad resten tycker!
Ja det är i Europa![]()
Jag har inte så mkt åsikthar ju en ok hingst och en dålig och ingen av dom är kända bärare än. Kanske lägger ut den förste och skriver "possible" mest för att kanske få lite hjälp att testa honom men jag har ingen som helst brådska. Misstänker att de flesta hellre kör på en känd bärare till sina ston ändå
![]()
Det var schysst av dig att erbjuda 50K!![]()
Tack snälla! Åldrade en till märr när jag ändå var igångOk jag ändrar![]()
Whyyyyy
https://www.horsereality.com/horses/541693/foal-doe-541693
1 VG och 7 A! E. Asdon
Vill någon ha stackaren, säg till annars blir det spa
Ja, då hade till och med jag kunnat behålla den. Men en hingst, näHade den varit sto så hade jag nog velat ha den trots alla Aså fin!
Var det inte samma person du köpte stoet av? i så fall borde h*n ju börjat fundera varför de hästarna är så intressantaÄnnu schysstare att sälja honomMen hen visste väl inte heller..
Helt ärligt tycker jag det är upp till dig, du gjorde allt jobb.
Min egen plan är att betäcka stona med Mango och se om jag får fram någon synlig för att se om mina ston är bärare och sedan testa hingstar jag har på stona. Så mitt projekt är ju lite tidskrävande och jag har ingen åsikt om när eller om alls infon släpps till resten.
Var det inte samma person du köpte stoet av? i så fall borde h*n ju börjat fundera varför de hästarna är så intressanta
Edit oavsett borde h*n ju börjat fundera eftersom han inte direkt är någon lysande hingst. Tycker alltså oavsett inte att det är fel att 'bara' betala 15000
Tycker iallafall att vi väntar tills auktionen som @Mulles_matte bjuder i går ut. Det bör vara vi 18 tiden imorgon.Ok, får se hur jag gör. Tänker inte meddela i forumet iaf utan i så fall skriva carrier i tagline, så får folk hitta på stud och klura ut därifrån![]()
Och nu fick jag en kopia, men 2 VG och "bara" 5G. Gp681, vill någon ha? Hingst.Whyyyyy
https://www.horsereality.com/horses/541693/foal-doe-541693
1 VG och 7 A! E. Asdon
Vill någon ha stackaren, säg till annars blir det spa