Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helt ärligt tycker jag det är upp till dig, du gjorde allt jobb.

Min egen plan är att betäcka stona med Mango och se om jag får fram någon synlig för att se om mina ston är bärare och sedan testa hingstar jag har på stona. Så mitt projekt är ju lite tidskrävande och jag har ingen åsikt om när eller om alls infon släpps till resten.
+1 på den, fast med bara ett sto :D
 
Ok! Väntar på fler åsikter då, vill inte köra över alla när ni väntade på mig att få tag på Mango.
Men visst vill jag samtidigt gärna ha tillbaka lite DP :cautious:



Det kan vi nog göra, får se vad resten tycker!

Ja det är i Europa :)
Jag har inte så mkt åsikt :) har ju en ok hingst och en dålig och ingen av dom är kända bärare än. Kanske lägger ut den förste och skriver "possible" mest för att kanske få lite hjälp att testa honom men jag har ingen som helst brådska. Misstänker att de flesta hellre kör på en känd bärare till sina ston ändå :)
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20190314-201626.jpg
    Screenshot_20190314-201626.jpg
    111,1 KB · Visningar: 6
Jag har inte så mkt åsikt :) har ju en ok hingst och en dålig och ingen av dom är kända bärare än. Kanske lägger ut den förste och skriver "possible" mest för att kanske få lite hjälp att testa honom men jag har ingen som helst brådska. Misstänker att de flesta hellre kör på en känd bärare till sina ston ändå :)

Jag kommer ju ha rätt högt DP pris på Mango nu i början, och endast DP :o, så det räcker nog med att bara vara billigare så kommer folk använda andra hingstar också. Ger ju, precis som du säger, en skjuts i jakten att få reda på om hästen är bärare än att man bara ska prova själv.
 
Ännu schysstare att sälja honom :laugh: Men hen visste väl inte heller..
Var det inte samma person du köpte stoet av? i så fall borde h*n ju börjat fundera varför de hästarna är så intressanta
Edit oavsett borde h*n ju börjat fundera eftersom han inte direkt är någon lysande hingst. Tycker alltså oavsett inte att det är fel att 'bara' betala 15000
 
Helt ärligt tycker jag det är upp till dig, du gjorde allt jobb.

Min egen plan är att betäcka stona med Mango och se om jag får fram någon synlig för att se om mina ston är bärare och sedan testa hingstar jag har på stona. Så mitt projekt är ju lite tidskrävande och jag har ingen åsikt om när eller om alls infon släpps till resten.

Ok, får se hur jag gör. Tänker inte meddela i forumet iaf utan i så fall skriva carrier i tagline, så får folk hitta på stud och klura ut därifrån :p
 
Var det inte samma person du köpte stoet av? i så fall borde h*n ju börjat fundera varför de hästarna är så intressanta

Nä det var inte samma. Jag frågade dock om jag fick köpa mamman också men det var en av hens första hästar så ville inte sälja. Frågade inget om varför jag var intresserad heller.
Jag hade ju blivit jättenyfiken varför någon random helt plötsligt skulle kontakta mig och vill köpa någon av mina dåliga hästar som inte är tillsalu.. :confused:
 
Föl nummer 2 av 2 poppade ut när jag var i stallet. Denna en mustang. Inte jättedålig men sämre GP än båda föräldrarna (665+685 => 651) och 3VG9G vilket är samma antal som den bästa föräldern. Gulsvart sto. Har ingen aning ifall hon får stanna kvar eller inte.

Funderar på om tredje gången gilt funkar på den kombinationen eller om jag ska prova något nytt. Helbrodern fick iaf 661GP
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 593
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
58 951
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
57 935
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 575
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp