Japp! Nu?@Iamia får två ston besöka Macrodiplax för hrc?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp! Nu?@Iamia får två ston besöka Macrodiplax för hrc?
Ja gärnaJapp! Nu?
Nädå.Färdig. Tack så mycket! Alldeles för billigt![]()
Jag såg dem, ingen höjdare enligt mig. Det försvinner lite iom att de är så tunna jämfört med resten av texten.Jag har ändrat på mina hästars namn då de gamla första bokstäverna inte fungerar längre men jag är osäker på om de är läsbara. Kan någon av er kila över till min sida och kolla bland A-Tnas namn och säga om de är läsbara?![]()
Även i listorna? Jag tänker när man tex ser dem i min hästlista eller resultatlistorna så är ju de lika stora/tjocka som resten av texten?Jag såg dem, ingen höjdare enligt mig. Det försvinner lite iom att de är så tunna jämfört med resten av texten.
Äntligen tur med Rabicanosökandet. Gna 50% Syd Amerika väntar ett sto e.Ryhka 50% Syd Amerika. Ungen är lite lätt inavlad på Gaya (2 ggr i tredje led)
Asien ser jag som minst troligt men det finns ju några bottennapp som det inte avlats så mycket på. Det finns även många hästar från Nord Amerika så jag ser kontinenten som mindre trolig men där är det mindre inavlat än i Asien. Jag tror ju personligen mest på den södra halvan Australien, Afrika och Syd Amerika men det är ju min "religion"Själv köpte jag på mig några ston idag med föräldrar från sydamerika, nordamerika, asien och australien.
Asien och Nordamerika var väl möjligt eller var det dom det var minst troligt? *Glömsk*
Asien ser jag som minst troligt men det finns ju några bottennapp som det inte avlats så mycket på. Det finns även många hästar från Nord Amerika så jag ser kontinenten som mindre trolig men där är det mindre inavlat än i Asien. Jag tror ju personligen mest på den södra halvan Australien, Afrika och Syd Amerika men det är ju min "religion"![]()
Jag blir störd av att bara första bokstaven är olika...Jag har ändrat på mina hästars namn då de gamla första bokstäverna inte fungerar längre men jag är osäker på om de är läsbara. Kan någon av er kila över till min sida och kolla bland A-Tnas namn och säga om de är läsbara?![]()
Fast det här rör sig ju inte om rasen på det sätt jag har koll, mer än då att Asien är inavlat.Ok, men du har mycket större koll på AT än vad jag har så jag kör sammaFår byta ut stona från Asien och Nordamerika.
Nja, jag tyckte dom var lite för tunna, passade inte ihop med det vanliga typsnittet.Jag har ändrat på mina hästars namn då de gamla första bokstäverna inte fungerar längre men jag är osäker på om de är läsbara. Kan någon av er kila över till min sida och kolla bland A-Tnas namn och säga om de är läsbara?![]()