HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då har @Riru att göra till helgen :angel:

Är det någon som har en lista på alla foundationhästar? 🙄

Är det fyra så misstänker jag en på varje kontinent som inte inavlats på. Eller knappt inavlats på. Hade det varit fler på samma så borde det dykt upp Rabicano automatiskt.

Senast ändrad:
Mitt rabicanostos föl är en hingst, så hoppas det kommer få lite fart på test av ston(om den är rabicano)! Är dock ingen häst jag kommer lägga ut på stud med den bakgrunden :laugh:

Senaste dagarnas föl har varit ren besvikelse :(

Vad anses bra rent confo och Gp-mässigt hos fjordingarna? "Råkade" hitta ett par på foundation igår när jag var lite uppgiven över de dåliga trakehnerfölen :S, men vet ju inte vad som är bra, medel eller dåligt.

Senaste dagarnas föl har varit ren besvikelse :(

Vad anses bra rent confo och Gp-mässigt hos fjordingarna? "Råkade" hitta ett par på foundation igår när jag var lite uppgiven över de dåliga trakehnerfölen :S, men vet ju inte vad som är bra, medel eller dåligt.
Confo-mässigt: är det bra på canter och gallop så är det värt att hålla i.
GP har jag sett som högst runt 650 men absoluta majoriteten ligger nog under 600

@Murray Tarantino fortsätter leverera!
Skäcksto med 400 i hoppning (och bra förbättring av mammans dressyrsiffror) är ju synd att klaga på. Mina ston verkar gilla honom. :D
https://www.horsereality.com/horses/562581/

Väntar även ett Idionyxföl idag, fjärde gången gillt, @Iamia ? :rofl: Kan ju hålla tummarna, i alla fall... Och första Chalcostephia-fölet! :)
Det var verkligen inte dåligt :D:D Fin!
Snart kan du göra din egen lilla Tarantino film :p

Tänkte testa Tayyip iaf, han var ju bäraren i beta. Visste inte ens att det namnet fanns i denna versionen så kan ju inte vara en populär hingst.

Jag råkade lägga ut ett trak-sto för mustangpris en gång...
😕

Det här var nog den första häst jag sålt på market, så jag har ingen koll på vad som är normala priser. Själv köper jag ju för vilket pris som helst om det är något jag villhöver, så kan inte heller utgå från mig själv då jag vet att jag köper alldeles för dyrt 🙄

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 062
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 472
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 830
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 362
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka