HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad skulle du få betalt för det?
Vet ju inte om Yumiko är en sådan men sett folk i forumet som vill ha en Trakhener märr med minst 3 VG GP 720+ och säger att de kan betala max 10000 :cautious:
Det fanns inget prisförslag utan bara ”säljer du X?” Har också sett sådana annonser... Undrar om de tror att någon nappar? :p

@Murray Jag orkade inte logga in här för att fråga så mycket nöje med DP på.. den franska hingsten. Med franskt namn. Ett fancy franskt namn till och med. Som med tanke på mina kunskaper i franska kan få en avkomma med namnet Baguette. :D
(mina hr-meddelanden bounce:ar alltid)
Åh herregud, mina franska kunskaper är noll - vågar jag fråga vad jag döpt honom till? :o:nailbiting::rofl:

Äntligen har jag fått för mig att sätta ut en massa föl på marknaden :rofl:😅

Med buyout priser ;) jag har lärt mig! För övrigt så lönade det sig idag, jag fick först ett bud på ett föl som jag hade ute och sedan en stund senare så köpte samma person (tror jag, jag kände igen namnet) till buyout priset istället :D

Deloryn har berättat att det finns fler Rabicanobärare i spelet hon var inte helt säker på hur många men trodde 4. Nu hoppas jag att ett par av mina korsningar kan resultera i Rabiacno redan i första led.
26919

Hah, ja nu blir det till att jaga mer. Man kan väl i alla fall utesluta de flesta ston som har avkommor med Asdon. Skulle väl tro att de kanske är utspridda på andra världsdelar också.
Ja det lär ju inte vara något europeiskt sto men skulle kunna vara någon mer hingst. Vi kan även utesluta Mele Kush, Yadigar osv

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 066
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 473
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 830
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 364
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka