HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är någon intresserad av att köpa nudgefudge-x ? Annars pensionerar jag bara.
Jag har en annan hingst runt samma GP men utan roan som jag hellre behåller, vill inte ha roan inblandat i rabicano.
 
@Murray Två av mina ston vill dejta Tarantino, om det går för sig? :D

@Iamia Tre ston vill dejta någon/några av dina hingstar... Men jag kan behöva hjälp. :D Eftersom jag lyckas halvkasst med kombinationerna så länkar jag stona här och så får du säga hur DU hade valt (om du har lust och tid, såklart) och så får jag se om vi tänker på samma sätt eller om du har bättre idéer än jag.

Det är i så fall denna:
https://www.horsereality.com/horses/264665/bh-madame
Dr: 85-91-85 (74 i acc och 89 i basc så gärna hingst som matchar där också), 2:9:1 ext.

Denna:
https://www.horsereality.com/horses/179806/fox-on-the-run
Dr: 87-88-84, 0:12:0 ext. Hennes två bästa föl har varit med Tholymis...

Och denna:
https://www.horsereality.com/horses/396388/kestrela
91-84-85, (70 i acc så gärna en hingst med lite högre siffra där också, men dressyren är viktigare), 1:9:2 ext.

Så, om du är sugen på att brainstorma är du välkommen. :D
Himmel. Det var svårare än jag trodde! :idea: Får bli imorgon när jag kan skriva ner saker och jämföra... Eller så får du bestämma själv! :p
 
alhena blev jag sugen på! Men, vad ska jag egentligen med henne till? :rofl: Kan du lägga ut henne åt mig, så ska jag försöka få plats?

Du får börja med rabicanos också :laugh: Eller bara ha som ögongodis :p
Jag kan lägga ut på en veckas trade så köper du när/om du känner för det.
 
Du får börja med rabicanos också :laugh: Eller bara ha som ögongodis :p
Jag kan lägga ut på en veckas trade så köper du när/om du känner för det.
Kanon :) Jag försöker sälja av något föl, annars skickar jag på spa i värsta fall inom någon dag. Synd hon inte var hingst så jag kunde tjäna lite cash :p men, har jag tur får hon fina rabicanoföl :p
 
Hur tänker ni med träning och tävling nu? Finns ju egentligen ingen anledning att träna till 99% nu när vi har round pen. Träna 100% och sedan tävla visst antal dagar? Tills att det fylls på underifrån?

EDIT: Får man XP när man använder round pen förresten?
 
Himmel. Det var svårare än jag trodde! :idea: Får bli imorgon när jag kan skriva ner saker och jämföra... Eller så får du bestämma själv! :p
Haha förstår du att jag har problem, eller? :rofl: Men ska klura på det, så kanske jag kommer fram till nåt vettigt. Huvudsaken är ju att de inte är släkt. :D
 
Hur tänker ni med träning och tävling nu? Finns ju egentligen ingen anledning att träna till 99% nu när vi har round pen. Träna 100% och sedan tävla visst antal dagar? Tills att det fylls på underifrån?

Så kommer jag göra, levla upp när det kommer en ny som behöver plats, eller om det är någon som inte hävdar sig så kommer jag prova nästa nivå. Annars får dom tävla på hela tiden. Tyckte det kändes lite skönt faktiskt att slippa krångla med %träning och antal dagars tävling innan det är dags att gå vidare :p Samma med träning av föl, nu är det bara att träna på och sen fortsätta med roundpen tills dom blir vuxna. Så slipper man planera när det ska vara färdigtränat :D
 
Hur tänker ni med träning och tävling nu? Finns ju egentligen ingen anledning att träna till 99% nu när vi har round pen. Träna 100% och sedan tävla visst antal dagar? Tills att det fylls på underifrån?
Tanken slog mig idag, men kommer ju vara jättesvårt att hålla koll på hur många dagar man tävlat en häst och när det är dags att levla upp, typ. Så får fundera på det lite till, tror jag.
 
Åkte till Asien i jakt på cobar.. :yuck: Varför... Har hittills inte sett ett enda föl med åtminstone G i allt. Tror inte jag slösar mer FT här.
Edit. 89min CD :rofl: Kan lika gärna spendera resten för jag kommer inte härifrån innan läggdags.

Finns det någon annan ras som faktiskt är bra i Asien?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 802
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 079
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 048
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 513
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp