HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äsch, jag som blev så lycklig när jag hittade en rabicano-arab som var till salu hos dig @Riru, men den var tydligen bortlovad till någon annan :p Har du fler? :angel:
 
Äsch, jag som blev så lycklig när jag hittade en rabicano-arab som var till salu hos dig @Riru, men den var tydligen bortlovad till någon annan :p Har du fler? :angel:

Men åh :(. Jag har denna också men varken GP eller confo är ju något att hurra över. ℱℰ-Miss-Firebird
Är betäckt med 75648-liver-proven

Kommer fler framöver då jag nog antingen bara ger bort till bukar eller skickar till Gisela :laugh: men det tar ju lite tid det här :p
 
Ett "mjä"-trakhenersto (2:9:1) med trist tävlings-GP betäckt med "mjä-hingst" (12G) med OK tävlings-GP får ett stoföl med riktigt dålig tävlings-GP. Hinner tänka "jaja Gisela om 6 månader" - men så slår ungen till med 4 VG...? Nu måste jag ju nästan spara. Men tävlingssiffrorna är inte bra; 80 dressyr och 73,5 hoppning.

Funderar på att bara välja reining eftersom det är rent lotteri :laugh:
 
Ett "mjä"-trakhenersto (2:9:1) med trist tävlings-GP betäckt med "mjä-hingst" (12G) med OK tävlings-GP får ett stoföl med riktigt dålig tävlings-GP. Hinner tänka "jaja Gisela om 6 månader" - men så slår ungen till med 4 VG...? Nu måste jag ju nästan spara. Men tävlingssiffrorna är inte bra; 80 dressyr och 73,5 hoppning.

Funderar på att bara välja reining eftersom det är rent lotteri :laugh:
Skulle snarare rekommendera Eventing i så fall, hästen har troligtvis bättre förutsättningar där, om de fixar tävlingarna under hästens livstid. ;)
 
Jag har en cob-hingst som verkar lämna racerföl. :rofl: Tre avkommor med samma sto och alla har racing som rekommenderad gren. Jag är inne på att sälja några av mina uppfödningar efter den hingsten, så är någon intresserad av att experimentera med hur en bumling klarar sig i kapplöpning är det läge att paxa ;).

https://www.horsereality.com/horses/398385/pw-mountain-sound
https://www.horsereality.com/horses/470998/pw-louder-than-words
https://www.horsereality.com/horses/508641/pw-lone-digger <- Något mer normal än syskonen, han rekas till körning som är rasens paradgren :idea:
 
Vilken bra koll en har... :angel:
26995
 
:laugh:
Självklart, ska jag ändra nu?
Missade detta, men taggar dig lite senare idag istället :)
Kanon :) Jag försöker sälja av något föl, annars skickar jag på spa i värsta fall inom någon dag. Synd hon inte var hingst så jag kunde tjäna lite cash :p men, har jag tur får hon fina rabicanoföl :p
Eller börjar du köpa DP :angel: Det är förvånansvärt svårt att låta bli när man väl köpt en gång :p
Men åh :(. Jag har denna också men varken GP eller confo är ju något att hurra över. ℱℰ-Miss-Firebird
Är betäckt med 75648-liver-proven

Kommer fler framöver då jag nog antingen bara ger bort till bukar eller skickar till Gisela :laugh: men det tar ju lite tid det här :p
Jag tar den gärna! Kan alltid köpa fler av dig sedan ;)
 
Är det någon mer än jag som inte kan spela längre? Efter senaste uppdateringen händer ingenting när jag försöker ta hand om hästarna. :(
 
Två halvbrorsor efter @Iamia s Idionyx födda i natt.
Favoriten var helt klart Inioluwa.
Skäck, GP737 och 90-93-89 för dressyr, 2VG och ett gäng G+. Den ska stanna :love:
Mamma-pappa kombon levererar varenda gång så vet inte om jag vågar prova någon annan hingst :nailbiting:
Andra brorsan var det väl egentligen inget fel på, men i jämförelse blir det svårt.. :angel::p @Iamia jag vill gärna betäcka om iaf ena stoet.


Fick en söt liten islänning också med otippade 618 i GP.
Pála
 
Två halvbrorsor efter @Iamia s Idionyx födda i natt.
Favoriten var helt klart Inioluwa.
Skäck, GP737 och 90-93-89 för dressyr, 2VG och ett gäng G+. Den ska stanna :love:
Mamma-pappa kombon levererar varenda gång så vet inte om jag vågar prova någon annan hingst :nailbiting:
Andra brorsan var det väl egentligen inget fel på, men i jämförelse blir det svårt.. :angel::p @Iamia jag vill gärna betäcka om iaf ena stoet.


Fick en söt liten islänning också med otippade 618 i GP.
Pála
Skönt att se att han inte misslyckas med allt iallafall. :D Jättejättefin den där ju! :love: Vill du betäcka nu? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 705
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 658
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 599
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 282
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Arbetsintervju
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Lite besviken på hab faktiskt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp