Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, jag som blev så lycklig när jag hittade en rabicano-arab som var till salu hos dig @Riru, men den var tydligen bortlovad till någon annanHar du fler?
![]()
Skulle snarare rekommendera Eventing i så fall, hästen har troligtvis bättre förutsättningar där, om de fixar tävlingarna under hästens livstid.Ett "mjä"-trakhenersto (2:9:1) med trist tävlings-GP betäckt med "mjä-hingst" (12G) med OK tävlings-GP får ett stoföl med riktigt dålig tävlings-GP. Hinner tänka "jaja Gisela om 6 månader" - men så slår ungen till med 4 VG...? Nu måste jag ju nästan spara. Men tävlingssiffrorna är inte bra; 80 dressyr och 73,5 hoppning.
Funderar på att bara välja reining eftersom det är rent lotteri![]()
Tror du? Slog ett öga men surefootedness är ju pinsamt låg. Men det kanske är tillräckligt mycket slumpmoment i Eventing också för att hon ska lyckas ta hem nåt överhuvudtagetSkulle snarare rekommendera Eventing i så fall, hästen har troligtvis bättre förutsättningar där, om de fixar tävlingarna under hästens livstid.![]()
Det är ren slump där också. Finns dessutom ingen ras med bra på alla delar som ingår i den grenen, vad jag vet, så trakehnarna ska absolut ha chans, trots lågt sf.Tror du? Slog ett öga men surefootedness är ju pinsamt låg. Men det kanske är tillräckligt mycket slumpmoment i Eventing också för att hon ska lyckas ta hem nåt överhuvudtaget
https://www.horsereality.com/horses/568267/million-dollar-baby
Bara lite surt att agility som var hennes enda starka post inte räknas in därDet är ren slump där också. Finns dessutom ingen ras med bra på alla delar som ingår i den grenen, vad jag vet, så trakehnarna ska absolut ha chans, trots lågt sf.
Missade detta, men taggar dig lite senare idag istället
Självklart, ska jag ändra nu?
Eller börjar du köpa DPKanonJag försöker sälja av något föl, annars skickar jag på spa i värsta fall inom någon dag. Synd hon inte var hingst så jag kunde tjäna lite cash
men, har jag tur får hon fina rabicanoföl
![]()
Jag tar den gärna! Kan alltid köpa fler av dig sedanMen åh. Jag har denna också men varken GP eller confo är ju något att hurra över. ℱℰ-Miss-Firebird
Är betäckt med 75648-liver-proven
Kommer fler framöver då jag nog antingen bara ger bort till bukar eller skickar till Giselamen det tar ju lite tid det här
![]()
Sitter du på datorn, padda, telefon?Är det någon mer än jag som inte kan spela längre? Efter senaste uppdateringen händer ingenting när jag försöker ta hand om hästarna.![]()
Just nu sitter jag vid telefonen, använder Puffin som funkat bra innan. Igår kväll när jag satt vid datorn funkade inte det där, får testa det senare igen.Sitter du på datorn, padda, telefon?
För mig funkar datorn precis som vanligt.
För mig funkar det bra.Är det klister för er andra också?
Konstigt. Idag är första dagen på många veckor som jag kör i två fönsterFör mig funkar det bra.
Skönt att se att han inte misslyckas med allt iallafall.Två halvbrorsor efter @Iamia s Idionyx födda i natt.
Favoriten var helt klart Inioluwa.
Skäck, GP737 och 90-93-89 för dressyr, 2VG och ett gäng G+. Den ska stanna
Mamma-pappa kombon levererar varenda gång så vet inte om jag vågar prova någon annan hingst
Andra brorsan var det väl egentligen inget fel på, men i jämförelse blir det svårt..@Iamia jag vill gärna betäcka om iaf ena stoet.
Fick en söt liten islänning också med otippade 618 i GP.
Pála