Jag är tillbaka nu, kom ni fram till något?Är någonstans runt 2k-5k/per ticket för lite/för mycket?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är tillbaka nu, kom ni fram till något?Är någonstans runt 2k-5k/per ticket för lite/för mycket?![]()
20.hur många star-föl ska en hingst ha produicerat innan det är lönt att se om den blir approved?
Jag tror den blir proven automatiskt vid 20. Clinically approved är något annat och inget man kan påverka tror jag. Har med hälsostatus att göra.hur många star-föl ska en hingst ha produicerat innan det är lönt att se om den blir approved?
Ja, marknaden är tyvärr rätt stel, lyckas jag sälja ston så är de fullvuxna för 7000. Nu har det visserligen inte varit briljanta ston som jag har såltHaha, jag ska ju minska klabbarna, inte öka
Tänkte kanske behålla de två stona som har 660+ men de har inte lika bra dressyrpoäng som dina iof. Tycker marknaden för klabbar är så himla trög tyvärr. Meningslöst att avla när det inte ens går att sälja vettiga ston. Tänkte på att du nämnt att många är väldigt kinkiga med confon, inga An typ, om han är intressant att använda trots det.
Nä, inte automatiskt, man måste sätta hästen i en show efteråt också, så hästen måste vara aktiv i spelet fortfarande för att kunna bli proven.Jag tror den blir proven automatiskt vid 20. Clinically approved är något annat och inget man kan påverka tror jag. Har med hälsostatus att göra.
Jag har lite samma dilemma med Diospyros. Iom att han är foundationfödd så resonerar jag som att vill folk ha stammen så väljer de en annan kopia av honom.När sätter ni stopp för avel på era hingstar? Jag har insett att mina två bästa avelshingstar har gaaaalet många avkommor nu. Jag höjde priset på Lancer för att kanske minska aveln på honom litet grann, men Gaster har ju ännu fler.Är det bara att blunda och låtsas som ingenting, eller bör man ta bort dem från aveln när de har fått väääldigt många avkommor?
Tar gärna den sistaOm någon skulle vara intresserad så säljer jag några vuxna trakehnerston. Bl.a en isabell med GP 720:
https://www.horsereality.com/horses/197328/evd-goldina
Överväger även att sälja stoet som nyligen fick fölet med 90 i dressyrsnitt (när fölet är avvant). Hon har själv 91-90-76 i dressyrsiffror och fått en hel del väldigt bra avkommor (några även med rätt hög str). Vill helst inte sälja henne till nån random, utan säljer hellre billigt till någon här som har glädje av lite mer 90-siffror.
https://www.horsereality.com/horses/81061/cotton
OJ!!! Trodde inte folk var villiga att betala med DP, vilka hingstar är det som drar in mest dp hos dig?Tyckte jag haft ganska många betäckningar idag. Räknade hur mycket DP jag fått in...2500.
![]()
Precis nattat riktiga djuren och nu är det pixlarnas tur@@Murray jag har två dejter till Gideon när du har tid.![]()
Precis nattat riktiga djuren och nu är det pixlarnas turSå är inne en stund, om det passar dig.