Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
PĂ„ den nivĂ„n rider man utan tyglarFörresten, mĂ„nga trĂ€ns och sĂ„nt har ju fĂ„tt nya bilder men jag undrar ... varför saknar bara supreme trĂ€nsen tyglar? Ăr man sĂ„ supreme att man inte ens behöver rida med dem?
PS?PÄ den nivÄn rider man utan tyglar
... och med PS schabrak, ser det vÀl ut som?
Titta pĂ„ supremetranset för Western. Jag höll pĂ„ att sĂ€tta i halsen nĂ€r jag sĂ„g att det var en bosal . PĂ„ den nivĂ„n finns det ju liksom bara stĂ„ngbett som alternativ.Förresten, mĂ„nga trĂ€ns och sĂ„nt har ju fĂ„tt nya bilder men jag undrar ... varför saknar bara supreme trĂ€nsen tyglar? Ăr man sĂ„ supreme att man inte ens behöver rida med dem?
Jag har sett den men jag har ingen aning om vad som egentligen anvÀnds pÄ de olika nivÄerna Àr det vÀldigt avvvikande?Titta pÄ supremetranset för Western. Jag höll pÄ att sÀtta i halsen nÀr jag sÄg att det var en bosal . PÄ den nivÄn finns det ju liksom bara stÄngbett som alternativ.
Jo rÀtt rejÀlt avvikande med tanke pÄ att det Àr stÄngbett som gÀllerJag har sett den men jag har ingen aning om vad som egentligen anvÀnds pÄ de olika nivÄerna Àr det vÀldigt avvvikande?
SvÄrt att sÀga och jag kan ju inte islÀnningar men jag har tröttnat pÄ att folk ska ha topp hÀstar (gÀrna foundation för de vill gudbevars starta en egen linje) i form av vuxna ston men inte vill betala mer Àn typ 8000. Att köpa en sÄdan hÀst kostar ju lÀtt 100000HRC+ 20 FT plus att man sedan fÄr vÀnta lÀÀÀÀnge pÄ att den vÀxer upp eller Äldra den med reda pengar i form av DP. Jag kommer sÀtta rÀtt höga minimipriser för mina och gÄr de inte för det sÄ blir det pension. Varför ska jag sponsra andras avel för?Har ett vuxet islandssto med ZZ och SW1SW1, GP601 och 4VG. VÀntar stoföl. LÀmnat en del fina avkommor varav jag sparat tvÄ. SlÀngde ut henne för 300' eftersom jag behöver rensa bland de vuxna men har inget behov att bli av med henne billigt och snabbt.
Fick ett förfrÄgan frÄn spelare Y om hen fÄr köpa för 100', skulle ni acceptera? Har egentligen inte jÀttebehov av pengar men blev lite störd över prutningen Àven om buyout priset kanske var lite vÀl tilltaget
Fin bild!Jo rÀtt rejÀlt avvikande med tanke pÄ att det Àr stÄngbett som gÀller
Hur lÀnge har tÀvlingarna varit pausade?
SvÄrt att sÀga och jag kan ju inte islÀnningar men jag har tröttnat pÄ att folk ska ha topp hÀstar (gÀrna foundation för de vill gudbevars starta en egen linje) i form av vuxna ston men inte vill betala mer Àn typ 8000. Att köpa en sÄdan hÀst kostar ju lÀtt 100000HRC+ 20 FT plus att man sedan fÄr vÀnta lÀÀÀÀnge pÄ att den vÀxer upp eller Äldra den med reda pengar i form av DP. Jag kommer sÀtta rÀtt höga minimipriser för mina och gÄr de inte för det sÄ blir det pension. Varför ska jag sponsra andras avel för?
Detta gÀller givetvis inte er hÀr utan totala frÀmlingar
Fick ett förfrÄgan frÄn spelare Y om hen fÄr köpa för 100', skulle ni acceptera? Har egentligen inte jÀttebehov av pengar men blev lite störd över prutningen Àven om buyout priset kanske var lite vÀl tilltaget