HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du får köra på Cactuz, traots hans två An, så borde rimligen de 5VGna och 5Gna väga upp? Till slut har du några egna med bra exteriör att använda

Sparar i mina anteckningar :D
Men jag tänkte ändå ge mig ut på en raid, var bör man åka då? Europa för Baariq? Eller finns det någon som kan lämna en hyfsad leverflax? Aisha verkar inte lämna så bra confo.
 
@Riru , det verkar som att det inte är meningen att det ska vara någon syskonkärlek :crazy:

Får vi ett nytt försök hos Mango?

27109
 
Jag behöver en egen leverhingst med bra confo.. 30k per betäckning känns lite.
Får se om jag orkar rensa lite hästar idag, måste sålla bland araberna för det känns bara dumt att avla på hästar med en massa A när det är så lätt att få fram bärare.
Du får köra på Cactuz, trots hans två An, så borde rimligen de 5VGna och 5Gna väga upp? Till slut har du några egna med bra exteriör att använda

Edit: bukepris är ju liiiite billigare än 30 000 ;D

Jag har använt "Liver Proven"s avkomma "State Your business" vid ett par tillfällen. Lever och flax. Lite sämre confo men tror inga A och billigare.
 
Någon som är intresserad av ett trakhenersto? Hon flyttade ut idag och tänkte annars lägga ut henne på marknaden. GP710 med 86-89-86 för dressyr, 5VG 1A och har fått över 85%
Ventura Highway

Har ett CR/CR treksto också men med GP675 2VG 2A, så mest fin färg ;)
Capella


@Riru @Invicta Ananke är flyttfärdig om någon av er fortfarande är intresserad?

@Iamia Tack snälla för betäckningen med Viljar igår! Toksomnade och glömde tacka :o
Jag köper gärna Ventura High :)
 
Hur är det med leverfux? Måste genen komma från bägge föräldrar för att bli kunna bli synlig hos fölet? Och "sooty" - vad har det egentligen med lever att göra? Är det att de kan vara leverfuxar under en mörkare färg...?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 714
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 716
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 631
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 304
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp