Horsereality V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tränar slut på mina hästars energi. Hur gör ni? Ska man träna lite då och då bara? Tycker det tar sån jäkla tid att komma nån vart i det här spelet...

Och hur vet man om stoet är dräktigt? Och var ser man hur långt det är kvar tills hon fölar?
Gud, jag har kommit till level 35 på typ 4-5 dagar, tycker det går jäkligt fort! Jag tävlar och tränar hästarna, fölen tränar jag ju slut på, tävlingshästarna ser jag till att dom kan tävla flera gånger om dagen. Hästarna får 10% energi varje hel timme. Tänk på att inte träna mer än nödvändigt, alltså använd inte mer energi än vad som behövs för att träna smart.
Här står det lite om aveln och stoets dräktighet https://horse-reality.fandom.com/wiki/Breeding

Gud, jag har kommit till level 35 på typ 4-5 dagar, tycker det går jäkligt fort! Jag tävlar och tränar hästarna, fölen tränar jag ju slut på, tävlingshästarna ser jag till att dom kan tävla flera gånger om dagen. Hästarna får 10% energi varje hel timme. Tänk på att inte träna mer än nödvändigt, alltså använd inte mer energi än vad som behövs för att träna smart.
Här står det lite om aveln och stoets dräktighet https://horse-reality.fandom.com/wiki/Breeding

Mitt stackars föl hade 3% energi.... Jag är (tydligen) en usel hästägare.:laugh:

Tack för länken!

Och där blev jag med Haflinger :angel: får ta upp min gamla tanke om Haflingeravel mot körning nu då, om det går.
03E32BAD-AA2F-4B5B-8514-78CBC46900B2.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 088
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 539
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 423
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 851
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈