Horsereality V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är du inloggad på ditt googlekonto? (Som jag antar att du har?) Kan kanske hjälpa.
Jag kommer visst in på sidan ändå, läste inte varningen jag fick så noga. :p Men "enbart tjänsterelaterade besök" och "det du gör på dessa sidor kommer loggas och särskild kontroll utförs på dessa loggar", är lite avskräckande sådär :angel:

Får kolla på det hemmavid istället :p

Senast ändrad:
Jag kommer visst in på sidan ändå, läste inte varningen jag fick så noga. :p Men "enbart tjänsterelaterade besök" och "det du gör på dessa sidor kommer loggas och särskilt kontroll utförs på dessa loggar", är lite avskräckande sådär :angel:

Får kolla på det hemmavid istället :p
Haha usch! Det är nog bäst att kolla hemma, ja! Jobbar du fortfarande hos polisen?

Köpte ett D,SW1 stoföl med 4 A :p får bli ett litet projekt att få fram bättre D och SW1 hästar. Fick ju båda färgerna jag ville ha i samma häst så jag slapp ju köpa två dåliga hästar, alltid något positivt :angel:
580B10A1-5883-4EBD-A373-2604A1662ADA.webp

Varför har så många quarters med roliga färger så mycket A och BA.. Finns det inga OK hästar med färg att avla med?
Vad anser du vara roliga färger. Det finns riktigt bra som är Champagne jag skulle dock vilja ha någon annan rolig färg att avla på också

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 094
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 548
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 458
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 856
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka