Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hittade var man skulle skriva. Det hela startades på Discord i TORSDAGS på arabkanalen i general vilket ju är den del som man A inte får info om att uppdateringar skett i och B lätt missar saker i eftersom det är den som går fortast. Man har inte lagt något jobb alls på att ens kolla igenom sidan med upplagda hingstar.

Det kan jag inte ens se?
"Alla kända rabicanos" typ 5 st? :laugh: Eller menar hen att man ska fylla på i tråden och länka till hästar som hen sedan lägger in?
 
Åh så snygg hon blev
Screenshot_20190720-131434.jpg
! 😍 https://www.horsereality.com/horses/1078457/foal-doe-1078457
 
Det kan jag inte ens se?
"Alla kända rabicanos" typ 5 st? :laugh: Eller menar hen att man ska fylla på i tråden och länka till hästar som hen sedan lägger in?
Ingen aning om vad mänskan menar. Det framställs ju som en topplista färdig och klar. Jag lyckas inte läsa in något som "Jag håller på att göra en topplista och här är en början kan folk kontakta mig om fler hästar som passar på den"
Riktigt roligt blir det när jag dessutom hittade de här två inläggen på Discord (det är alltså person två som gjort inlägget)
33447

Nej inlägget är inte ett svar på det ovan men h*n måste ju ändå läst det
 
Ingen aning om vad mänskan menar. Det framställs ju som en topplista färdig och klar. Jag lyckas inte läsa in något som "Jag håller på att göra en topplista och här är en början kan folk kontakta mig om fler hästar som passar på den"
Riktigt roligt blir det när jag dessutom hittade de här två inläggen på Discord (det är alltså person två som gjort inlägget)
Visa bifogad fil 33447
Nej inlägget är inte ett svar på det ovan men h*n måste ju ändå läst det

Hen har själv använt Florence men inte tagit med i listan :p
 
Jag håller sakta på att rensa.
Denna dam är ute på annons: https://www.horsereality.com/horses/356067/asc-liza
Hon verkar inte ha någon levergen. 650 GP 1VG11G. 7 G+ meningar. (Mamman är 5VG7G)
Högsta GP hon gett är 667 (med Alkutum), högsta confo 6VG6G (med MG Trouble, som själv är 7VG5G).
Tränas i reining, har lite placeringar i Asien. (Second level).
Om någon är intresserad, så... :)
 
Hen har själv använt Florence men inte tagit med i listan :p
Jag tror man var tvungen att ”anmäla” sina egna hästar.

Dessutom vore det ju dålig reklam om någon annans häst tog sig in, och förbi, på den där listan... :angel:
 
Jag tror man var tvungen att ”anmäla” sina egna hästar.

Dessutom vore det ju dålig reklam om någon annans häst tog sig in, och förbi, på den där listan... :angel:
Fast då kan man ju vara lite ödmjuk i sitt inlägg i forumet istället för att skriva
"The ABN started as a google spreadsheet that listed the leading sires for the breed into categories based on phenotype and was made available to members of the Arabian Discord chat. "
Vilka ABN är vet då inte jag och om det är den där hingstlistan som h*n spridit ett antal gånger (så är h*n ABN ?) så har jag fått samma vibbar av den ända från början som jag fått av tråden om Trak triumviratet (alltså titta här vi är en grupp och du hör inte hit).
 
Jag tror man var tvungen att ”anmäla” sina egna hästar.

Dessutom vore det ju dålig reklam om någon annans häst tog sig in, och förbi, på den där listan... :angel:
Nä. Min hingst Ghazal är med på topplistan över högt GP. Men jag har minsann varken anmält eller tipsat om honom... Lustig grej det verkar vara...
 
Jag tror man var tvungen att ”anmäla” sina egna hästar.

Dessutom vore det ju dålig reklam om någon annans häst tog sig in, och förbi, på den där listan... :angel:

Så även om hen vet om att det finns bättre så räknas dom inte om inte ägaren själv anmält dom till listan, heh :meh: Hen hade ju koll på alla hästar hen avlar med så det kan hen väl lägga in själv då hen ändå vet.

:rofl:
Inlägget känns mer och mer som "klubben för oss som betyder något"
Funderar allvarligt på att lämna arabkanalen på Discord det är länge sedan jag kände mig välkommen där.

Ja det verkar som det. Kanske får skapa en "riktig"lista där vi faktiskt tar med dom som är bäst och inte bara egna uppfödningar :p
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Nä. Min hingst Ghazal är med på topplistan över högt GP. Men jag har minsann varken anmält eller tipsat om honom... Lustig grej det verkar vara...

Justja mitt 9VG sto är med där men jag visste inte ens om listan förens nu.
Köpt från en användare som avslutat sitt konto dessutom så uppfödaren har nog inte tipsat om den heller.
 
Justja mitt 9VG sto är med där men jag visste inte ens om listan förens nu.
Köpt från en användare som avslutat sitt konto dessutom så uppfödaren har nog inte tipsat om den heller.
Nej men den personen kanske inte var på någon typ av svart lista eller något.
Om någon av mina kommer med så kommer jag kräva att de avlägsnas om inte det hela tar en rejäl vändning i sitt elitistiska uttryck
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 872
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
63 415
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 370
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 265
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? del 3 - Kids Edition
  • Gråter du?
  • Aubergine

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp