Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast då kan man ju vara lite ödmjuk i sitt inlägg i forumet istället för att skriva
"The ABN started as a google spreadsheet that listed the leading sires for the breed into categories based on phenotype and was made available to members of the Arabian Discord chat. "
Vilka ABN är vet då inte jag och om det är den där hingstlistan som h*n spridit ett antal gånger (så är h*n ABN ?) så har jag fått samma vibbar av den ända från början som jag fått av tråden om Trak triumviratet (alltså titta här vi är en grupp och du hör inte hit).
Jag har verkligen inte hängt med alls i några diskussioner, men jag håller med, får lite samma vibbar. ”Titta på oss, vi är inne-klubben”. Ödmjukhet, not so much.
Stackarna, de har ingen aning om att Bukemaffian egentligen styr allt med järnhand :rofl:

Förlåt, kunde inte låta bli :D
 
A-T är bra också men resten är inte så mycket att hänga i granen
Camargue verkar också vara vettig, även om jag har typ nada utbyte av den... mina hästar har lite för högt GP. Det är bara enstaka discordanvändare som har hingstar med vettig confo och GP över 610...
Men alla är trevliga och hjälpsamma.
 
Taggade du mig? :laugh:
Fick du ordning på studbooken? Eller ska jag göra en insats o kika på det nu?

Nja, jag citerade det inlägget med topplistorna och skrev att något hade blivit fel, men hittade att det var jag som hade räknat Stamina istället för Surefootedness i Eventing :cautious:

Jag tror jag fick ordning på studbooken, men som sagt har jag bara ändrat de 100 första raderna.
 
Nja, jag citerade det inlägget med topplistorna och skrev att något hade blivit fel, men hittade att det var jag som hade räknat Stamina istället för Surefootedness i Eventing :cautious:

Jag tror jag fick ordning på studbooken, men som sagt har jag bara ändrat de 100 första raderna.
Perfekt! Tack snälla.
(för framtiden, så dubbelklickar du i högra hörnet när ett plus kommer fram, då ändrar den lika långt ner som närliggade (vänster) kolumn). :)
 

Men MORR, jag har faktiskt OCKSÅ en welsh med 677 i GP och han finns inte med trots att den som är inlaggd är pensionerad :devil:
33454
 
Någon som har en tom plats jag kan få låna i EN minut? Ska köpa en skräphäst för att föra över pengar till en ny spelare och har ingen jag vill pensionera just precis nu.
Eller om någon ville bli vid Larix var det @Riru som var intresserad?
 
Någon som har en tom plats jag kan få låna i EN minut? Ska köpa en skräphäst för att föra över pengar till en ny spelare och har ingen jag vill pensionera just precis nu.
Eller om någon ville bli vid Larix var det @Riru som var intresserad?

Japp det var jag, har även plats över om det skulle behövas istället :)
 
Vill du bli vid honom så får du gärna ta över (om du vill alltså) jag har i dagsläget 9 strån i frysen som annars går att använda vid senare tillfälle

Jag tar gärna över honom så kan jag också samla strån, vet inte hur många betäckningar jag kommer behöva så kan ju vara bra att ha ett lager också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 872
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
63 417
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 371
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 266
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp