Horsereality

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag behöver också plats i stallet. O_o

Är det någon som söker:
exmoor - pensioneras annars (några star :) )
camargue - pensioneras annars
mustang (bla ett dräktigt sto m star)
akhal-teke (med patn1/patn1)
trakhener (med SW1)
quarter
PRE (CR/n)
kladruber (m bläs)
islänning (sto med star)
massa oldenburgare (flera star mm)
massa welshar (i princip alla star, en day champion, flera CR/n mm)

Trakhenern här https://www.horsereality.com/horses/157316/foal-doe-157316, resten hittar ni under mitt namn :)
Jag har lagt bud på trakehnern :D

---------------------
Ett camargueföl föddes hos mig inatt och gick direkt upp på 85 på utställning :banana: Ett sto. 11G och 1A så verkar vara starka G:n :D
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Nu är jag pank igen! Jag som inte skulle ha någon häst... nu har jag hamnat i budkrig om en halvsyster till ett av mina bättre ston. Vill inte ta mer pengar från banken och det är 6 dagar kvar innan auktionens slut så jag lär inte få henne, och det kanske är lika bra det. Jag behöver ju faktiskt inte en häst till :o:p
 
Oh, jag upptäckte just att min skimmelhingst (Oldenburgare) som är 2 år och 9 månader är redan 170 cm hög :love: Pappan är 178 cm :D
 
Oooooohh..... det där quarterfölet med den förhoppningsvis spännande färgen som visade sig vara bara dun ... det där var en slamkrypare i conformation. 11 Av och 1 BA
:rofl:
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 817
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 894
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 270
Senast: Madalitso
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 706
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp