Jordskott?

Vilket vackert och sorgligt avslut det blev. Någonstans kändes det självklart att Josefine inte kunde bli frisk och få leva ett vanligt liv med Eva.
 
Så var då sista avsnittet sänt.
Jag har verkligen fastnat totalt i den här serien, och hoppas verkligen på en fortsättning.
Det jag gillat mest har nog varit det oförutsägbara, att den varit så annorlunda mycket annat som går på TVn numera.

Fram för fler program med liknande teman tycker iallafall jag.
 
@Kosmostanten Jag håller med! Det hade känts b om allt hade blivit guld o gröna skogar o de hade åkt hem o ätit korv o makaroner liksom...

Vi får se om de kommer en fortsättning! Annars gillar jag miniserier så att det inte bara fortsätter o fortsätter o blir sämre o sämre sådär som det kan bli...


//r
 
Nu har jag slutligen sett sista avsnittet och jag känner mest... "meh". Slutet med Josefine gillar jag, men i övrigt känns avslutningen rätt hafsig.
 

Liknande trådar

Fritid Nu när våren är på väg kan vi väl dela med oss om vi haft någon trevlig naturupplevelse. Stort som smått. I fredags såg jag fyra rådjur...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
3 496
Senast: snorp
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 999
Senast: Mabuse
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
5 020
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
801
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp