Just nu funderar jag på….Del 2.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är en jättebra idé! Förargligt när såna smågrejer gör att man inte kan använda sakerna ordentligt. Och lika skönt att få det fixat!
Han bytte inte dragkedja utan lagade den. 200 kr. Ryggsäcken var så himla perfekt så värt det. Har lämnat in andra dragkedja jobb dit. Sånt som är extra krångligt...
 
Jag hade en dålig dag på jobbet och bestämde mig gör att cykla en liten omväg och köpa godis när jag slutade fastän jag i regel försöker skynda mig hem.

Direkt jag lade första godisbiten på tungan kändes livet mycket lättare. Alltså omedelbart. Var med om samma sak för några veckor sedan.

Är det smaken i sig som ger effekten? Eller är det att hjärnan märker att snart blir det en blodsockerhöjning?

Jag har inte tidigare lagt märke till den här effekten så tydligt. Tyvärr håller den inte i sig hur länge som helst 😅
 
Screenshot_2023-02-01-09-52-45-260-edit_com.facebook.katana.jpg

Hur personen här resonerar egentligen. Det handlar om en produkt från Rusta. Mer massproducerat redan från början kan det väl inte bli? Jag handlar också där men vill en ha ovanliga saker är det knappast rätt affär.
 
Skulle skriva i rostbrödstråden och illustrera men nu är huvudet fullt av... Finns detta bröd ens kvar? Verkar borta :nailbiting:
28190-172880.jpg
 
Funderar på var mitt paket är?

Har fått besked från Brings kundtjänst att de enligt mitt önskemål ska flytta det till ett annat ombud. Flera dagar senare får jag påminnelse om hämtning hos ombud 1. Tänkte att jag ger det en vardag för att se om det levereras till nya ombudet idag, men icke.
Mer kontakt med kundtjänst för en potentiellt strulig fråga lockar inte...
 
På en tipspromenad för några veckor sen var det en fråga om varför egypterna hade höga klackar i forntiden.
Rätt svar var för att slaktaren inte skulle få blod på kläderna.

Kan någon förklara?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
5 379
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
7 677
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 177
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag har precis börjat ta ut min Allmänna pension. Har tyvärr ingen tjänstepension. Men jag kommer att fortsätta jobba - frilanskontrakt...
Svar
2
· Visningar
488
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp