Just nu funderar jag på….Del 2.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur många som inte anmält sitt konto och kommer få sitt elstöd som värdeavi?
Inte på buke ;) utan i samhället totalt
 
Hur/varför att nyheten att jag sagt upp mig från jobbet ryktas/diskuteras även nere på kommunen.
Jag är inte ju ens kommunanställd. 😅🤣

Förvisso bra för mig att många arrangerar sig i mitt sk "öde". Ger mig hopp att allt kommer gå rätt till när arbetsgivaren har många ögon på sig från flera håll. 😅
 
Hm. Spontant tänkte jag Shepherd's Pie om soppan går att mixa till mos (tveksamt) och soppa med pirog till om köttfärssåsen kan användas som fyllning.
Tack för förslagen men det finns inte tillräckligt med ingredienser hemma för att göra något av det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
8 9 10
Svar
191
· Visningar
5 855
Senast: Mia_R
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
7 754
Senast: tuaphua
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 189
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag har precis börjat ta ut min Allmänna pension. Har tyvärr ingen tjänstepension. Men jag kommer att fortsätta jobba - frilanskontrakt...
Svar
2
· Visningar
490
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp