Bukefalos 28 år!

Kattsnack #8

Kan dock inte bestämma mig mellan dessa 2. Det andra är ju bättre ur hoppsynpunkt för Bonnie, men de ligger ofta i hängmattan med 😖
IMG_20211011_162158.jpg
 
Min lilla soptunna som jag använder i badrummet och därmed till kattens sand har gått sönder i tramppedalen, så jag tänkte att jag kunde titta på fiffigare grejer då jag tycker illa om doften när allt legat däri för länge (då jag vill fylla plastpåsen ordentligt). Läste lite om litterlocker när jag kom till en kommentar om att de köpt påsar till blöjhinkar istället .... BLÖJHINKAR! De måste väl vara gjorda för att segla av från doften om något?? :idea:
Ska genast snoka på om detta!
 
Min lilla soptunna som jag använder i badrummet och därmed till kattens sand har gått sönder i tramppedalen, så jag tänkte att jag kunde titta på fiffigare grejer då jag tycker illa om doften när allt legat däri för länge (då jag vill fylla plastpåsen ordentligt). Läste lite om litterlocker när jag kom till en kommentar om att de köpt påsar till blöjhinkar istället .... BLÖJHINKAR! De måste väl vara gjorda för att segla av från doften om något?? :idea:
Ska genast snoka på om detta!
Jag undrar om denna kan funka: https://www.babyworld.se/article/sangenic-twist--click-blojhink?attr1_id=311
Vore skönt att varje kissklump blev omseglat typ men beror väl på hur det bestämmer att det är något att omsegla? Tyngd eller hur stor den är? 🤔 Jag har aldrig haft bebisar så jag har ingen aning om hur blöjhinkar brukar fungera! :rofl: Får kanske skapa en tråd på barndelen av forumet :rofl::D
 
Jag undrar om denna kan funka: https://www.babyworld.se/article/sangenic-twist--click-blojhink?attr1_id=311
Vore skönt att varje kissklump blev omseglat typ men beror väl på hur det bestämmer att det är något att omsegla? Tyngd eller hur stor den är? 🤔 Jag har aldrig haft bebisar så jag har ingen aning om hur blöjhinkar brukar fungera! :rofl: Får kanske skapa en tråd på barndelen av forumet :rofl::D
Jag fick en blöjhink med mitt första barn för 11 år sedan och den var man tvungen att trycka ner blöjan i en trång liten öppning. Inte höll den lukt speciellt bra heller för plasten tog lukt från blöjorna 🤢
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Katt Vi fortsätter att dela med oss om våra kära katter och hur de styr våra liv med lurviga järntassar. :love:
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
120 256
Senast: cowgirl81
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 946
Senast: Niyama
·
Relationer Med inspiration från pepps tråd om att gå på barnkalas för vänners barn, jag har ett dilemma och vet inte om det är jag som resonerar...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 785
Senast: Kiwifrukt
·
  • Låst
Övr. Katt Låt oss prata ännu mer om våra älskade små (och stora) katter! Inget äventyr är för litet för att dela med sig av. Självklart är alla...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
102 016

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp