MELODIFESTIVALEN 2016 - Deltävling 2

Pga migrän ser jag och sonen nu, hittills väldigt starkt startfält!
David, Molly och Isa har fått en "den har du i din radio" av sonen så är väl hit potenial ;)
Men Isas tatuering vid brösten är hemsk
 
Isa och Wiktoria var ju klart bäst! Men hur kunde David Lindgren gå direkt, den låten var ju exakt ingenting, framförd med tunn och skrikig röst?

Sedan tyckte jag faktiskt att gubbarna var lite bra. Först verkade hela numret som begravning, sedan tog det sig. Och Uno Svenningsons röst hade inte blivit sämre med åren. :heart

Fast startfältet som helhet var egentligen ... Snark. Med undantag för starka Eurovisionpotentialen Isa.

Men, vad pysslar SVT med när det gäller programlederiet? Petningen av Perrelli var ju bara fejk. Hon var mer programledare än gästartist. Hennes 100 000-kronors Balmain var dock skitsnygg.

Gina Dirawi är ganska tråkig som programledare i mina ögon, framför allt tydligt förra veckan när hon överglänstes totalt av megaproffset Petra Mede. Men jag är glad åt att hon är där, det känns som ett viktigt statement, inte minst när de sjunger om att hon är både muslim och palestinier :up:
 

Liknande trådar

Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 450
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 610
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt, det är åter igen dags för det stora musikkalaset som vi alla längtat efter! Melodifestivalen 2020 är här...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 018
Senast: voltis
·
Tjatter Ni trodde väl inte jag glömt årets höjdpunkt här på Buke?? :D:D:D Nä nä, här kommer årets första tråd om MELODIFESTIVALEN...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 252
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp