Bukefalos 28 år!

MELODIFESTIVALEN 2017 - Deltävling 1

Låt nr 2 skulle kunna vara något obskyrt bidrag i ESC, om det inte var för att hon sjöng på svenska.
 
Första numret när de nagellacksprydda fingrarna letade sig upp på hans axel och jag tänker genast - de har läpstift på ögonen:eek:

Andra numret var pinsamt och mute knappen åkte på

Tredje numret verkar vilja vara Beyonces badräkt eller Victorias secret modell
 
Tredje låten gillar jag inte alls. Kändes inte som att det fanns någon sångröst alls, bara rosa hår, "roliga" kläder och specialeffekter...
 
Tyckte de vet du hade en tjatig låt. Var varken någon musikalisk eller skojig upplevelse för mig.

Perellis låt är för långsam och tråkig för min smak men uppskattar att hon kör på något helt annat än vad hon gjort tidigare år.
 

Liknande trådar

Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 360
Senast: Lingon
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 320
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 677
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 823
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp