Bukefalos 28 år!

MELODIFESTIVALEN 2017 - Deltävling 1

Härligt att några tappra hittat hit nu ;)

Viktigaste frågan har jag ju glömt: vad smaskar ni på framför tv:n på lördag?

Jag kommer unna mig en påse Chipotlechips... mmmm....

Jag slutar jobba kl 20:00 på lördag, men har redan flaggat för att jag kommer komma in 30 min tidigare och gå halv 8 ;) De vet hur mkt jag gillar detta så det ska inte vara några problem hehe
 
Min gissning Ace Wilder vidare sedan har jag inte en aning. Jag hoppas att jag hinner hem tills det börjar. Vill se hela annars känns det lite fel. Men tittar nog på slutet i iallafall.
Äta något kommer jag inte att göra, ska på stan och äta vid 18. Kanske ett glas vin. Om jag hinner till Systembolaget annars blir det en kopp kaffe :D
 
Härligt att några tappra hittat hit nu ;)

Viktigaste frågan har jag ju glömt: vad smaskar ni på framför tv:n på lördag?

Jag kommer unna mig en påse Chipotlechips... mmmm....

Jag slutar jobba kl 20:00 på lördag, men har redan flaggat för att jag kommer komma in 30 min tidigare och gå halv 8 ;) De vet hur mkt jag gillar detta så det ska inte vara några problem hehe

Jag har blivit bjuden till en kompis födelsedagsmiddag så jag vet inte ens om jag kommer se det!! Annars får jag se det i efterhand :-( Kan ju inte säga nej till en kompis som fyller år. Men kanske kan vi titta på det efter middagen :-)

Nästa vecka så är det jag och dottern som ska titta tillsammans. Hon har peppat för det i flera veckor! Då blir det chips och godis och hela baletten!
 
Hjärtan och naturchips cheddar har vi hemma.
Kommer äta oxfilépasta och dricka rött vin under kvällen också.
 
Ranchchips och gräddfil tror jag det blir här. Kanske ska slå på stort och köpa en Cola också. :D
 
De vet du blir årets Sean Banan, yngre publik kommer rösta vidare dem ganska långt tror jag men inte ända till final. De vet jag! ;)
Ace kommer skickas vidare direkt eftersom att hon redan är så populär och oftast har hippiga låtar.
Adrijana och Nano, ingen aning alls.
Dinah Nah kan det nog gå rätt bra för men hon kommer inte hålla hela vägen.
Boris René tror jag kommer till andra chansen.

Här ska mellos start firas med något gott bakverk och myskväll! :d:love:
 
Jag tror De vet du och Ace wilder går direkt till final. Boris Rene går till andra chansen och Perelli gråter ut i pressen på måndag. :p
 
Äntligen! :bump:bästa vårtecknet tycker jag. :D

Jag har dålig koll på bidragen men kommer sitta bänkad med chipsskålen som vanligt. Sambon får tvångskolla men tror han tycker det är lite mysigt i bakgrunden.

Nu älskar jag vintern (vill ha massa minus och snö), meeen när det nu sällan är så, mest bara mörkt och trist, så älskar jag ändå det faktum att spektaklet drar igång i 6 veckor, för huxflux när karusellen är över är vi ju inne i vårmånaden mars, och på väg mot sommaren vilket jag med älskar :D
 
Nu har jag lyssnat på 1 minut av bidragen!!

Nano direkt till final om han sjunger lika bra live, ingen tvekan.
Ace Wilder tror jag följer med honom till finalen.

Adrijana och Boris till andra chansen kanske?

Vad tror ni?
 
Senast ändrad:
Kors i taket! Jag gillade Ace Wilder. När hon sjunger I'm a wild child låter hon som Iggys barnbarn. Kul låt! :up:
 
Jag fattar inte De vet du. Det var den enda låten tillsammans med Perelli jag blev för uttråkad av och var tvungen att bryta innan minuten var slut...
 
Nu har jag lyssnat på 1 minut av bidragen!!

Nano direkt till final om han sjunger lika bra live, ingen tvekan.
Ace Wilder tror jag följer med honom till finalen.

Adrijana och Boris till andra chansen kanske?

Vad tror ni?
För mig är det BIG nono att lyssna på låtarna innan.... de har dessutom omröstning om låtarna redan så man kan få en aning, så trist :( Så jag kommer inte kommentera detta hehe.
 
Jag lyssnar på allt :-) Melodifestivallåtarna och på de klara ESC-bidragen från de andra länderna. Superkul!
 
Har lyssnat lite till. (Förlåt @voltan :o)

Allt annat än Ace Wilder och Nano till final vore väl en skräll?

Kommer inte att få en gråtchock när Perrelli inte ens går till Andra chansen. Låten låter som något från en musikal jag inte vill se.
 

Liknande trådar

Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 360
Senast: Lingon
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 320
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 677
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 824
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp