Melodifestivalen 2020 - Deltävling 1

Om man har utseendet med sig på det sättet som Robin har så är det för mig obegripligt att han har på sig en tant-blus.
Låten är okej men inte mycket mer.
 
Tycker verserna var lite trevliga i låt tre, men refrängen förstörde allt. :o Kändes som att kreativiteten försvann där och in kom nödrimmen.
 
Lina är proffsig som programledare! Robins låt var bra men mesig sång men bäst av de tre jag hört. Gospel är inte min grej.
 
Robin var sjukt dålig, hans röst lät skit i den låten! Trodde han skulle ha en bättre låt och vara lite roligare på scen.
 
Bra refräng på Malous låt men hon sjunger inte helt rent.
Och bättre scenkläder skulle varit mer ballerina och mindre cheerleader.
 

Liknande trådar

Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 246
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 518
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 660
Senast: Lingon
·
Kultur Redan onsdag! :nailbiting: På lördag är det deltävling 3 i MELLO, kommer vi se årets slutgiltiga vinnare eller kommer den nästa vecka...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 628
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden
  • Elitloppet – en gång om året!

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp