Jag tycker att det ramlar in lite väl lätta röster på EmmaN, jag tycker visserligen att Cirkus fundering låter vettig men ändå följer det lite för lätt. @CaisaLundblad förstår jag inte riktigt vad hon invänder emot när jag kopiera det hon skriver och instämmer att det låter vettigt?Och därmed vänder det med en röst mot mig? Dessutom verkar hon slarvläsa rätt rejält eftersom jag skriver att jag inte tror att hon och BSF sitter i lyan tillsammans? Även om jag tillägger att det kan vara möjligt... Frågan är om det är så att de faktiskt sitter i lyan tillsammans och hon därmed trodde att jag har gissat rätt och går till anfall?
Snurrfian röstar på CaisaLundbland eftersom jag börjar tro att hon faktiskt sitter i lyan tillsammans med BSF och mitt inlägg fick Caisa lite nervös över att jag var nära sanningen.
Du skrev ordagrant "Men samtidigt så har jag inte helt släppt misstankarna på Caisa, men tror jag att BSF och Caisa sitter i samma lyan? Lite tveksamt men inte på något sätt omöjligt... "
Det såg jag som ett sätt att försöka så misstankar och se om någon hakade på, utan att egentligen comit till tanken utifall att ingen hakade på. Hade det varit det enda hade det inte varit något jag reagerat mycket på, men det var flera saker som skavde så därför hamnar min röst på dig. Jag har inte släppt misstankarna på BSF själv heller dock.