Saker som stör mig orimligt mycket, eller orimliga saker som stör mig. Del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Störde mig orimligt mycket på att sambon sov (sover fortfarande...) och jag fick gå upp med bebis. Tills jag fick i mig frukost, nu är det bara mysigt :heart

Tänkte skriva i tråden tidigare men fick inte tid, mycket nödvändigt att skriva i efterhand :rofl:
 
Jag stör mig på att själva hållaren till verktygen man använder när man bankar fast öljetter är trasig så det blir snett och jävligt. Har precis bråkat med den. Men använder ju så sällan så glömmer köpa ny mellan gångerna, sen står jag där och svär igen.
 
Tvättade mitt duschdraperi enligt tvättråden och det krympte ändå 20 cm. Blev inte ens rent, typ svartmögel? Måste väl investera i duschväggar..
 
Ha! Bara för det gjorde jag slag i saken och köpte en billig sån grej från Ebay. Hurra för mig.

Nu stör jag mig på värmen, nej inte utomhus. Är jättehärligt utomhus. Mitt hus är däremot en bastu. Gammalt uselt isolerat torp. Kallt på vintern och bastu på sommaren.
 
Tvättade mitt duschdraperi enligt tvättråden och det krympte ändå 20 cm. Blev inte ens rent, typ svartmögel? Måste väl investera i duschväggar..
Kanske byta/tvätta draperiet oftare? Jag tycker duschdraperier är äckliga och köper nytt åtminstone 1 gång om året :o:rofl: Skulle aldrig tänka tanken att tvätta det :o
 
Just nu stör jag mig på den nercabbade BMW som körde om mig på vänstersidan när jag blinkar vänster och ska svänga vänster när jag hade en skåpbil med släp och långlast på släpet med flagga längst ut..... idiot! :rage: :arghh: :banghead:
 
Klorin är din vän :idea: :up: Jag kör Klorin-tvätt lite då och då så håller det sig fräscht.
Nope tänker inte börja tvätta det :rofl: Dock kommer nog det nyaste hålla sig fräscht bättre, har badkar och jag har alltid draperiet på utsidan, plus att det sitter så högt upp att det inte hamnar på golvet :up:
 
Att min lokala pizzeria har skrivit "4 olika ostar" på quattro formaggio istället för att skriva ut vilka ostar det är. :arghh:

Sen stör jag mig också på introt till friends. Det är ju två röster som sjunger, men jag har tidigare bara hört ena. Nu hör jag bara den andra rösten och det låter helt annorlunda och fel. :nailbiting:
 
Kanske byta/tvätta draperiet oftare? Jag tycker duschdraperier är äckliga och köper nytt åtminstone 1 gång om året :o:rofl: Skulle aldrig tänka tanken att tvätta det :o
Jag är inne på mitt andra draperi sen jag flyttade in 2003. Har nog tvättat det nuvarande en gång och har haft det länge, över 5 år. Sköljer av det efter varje dusch och hänger det fritt så det torkar. Inget mögel. Får inte mögel i kakelfogarna heller. :p
 
SJUKT irriterad på en snubbe som är så jävla lättkränkt. Han beskyller mig för både det ena och det andra men ser inte sin del i det hela.:banghead::yuck:
 
Det brinner snart seriöst i min skalle av alla som skiter i att börja meningen med "det". De skulle antagligen skriva Brinner snart seriöst i min skalle.

Eller Sitter en kille på bussen och grejar med mobilen. Jaha, har du glömt frågetecknet möjligen? Nävisst nä, du menar DET sitter en kille osv.

Det ser så slappt ut att jag blir galen! Hur svårt är det skriva tre jävla bokstäver?

Eller utelämnar "att"
 
Fortfarande irriterad på snubben från igår. Han är en vuxen man, flera år äldre än mig, men beter sig som en snorunge. Konversationen avslutades med att jag sa att vi inte bör fortsätta diskutera "problemet" över sms då det lätt blir feltolkningar osv. Då får jag till svar "pinsamt!".
Han verkar tro att han äger mig och han beter sig som att han har 100 % rätt hela tiden, han skapar sina egna sanningar och kan inte ens fråga mig om vissa saker stämmer.
The botten is nådd nu i alla fall. Synd, då sexet var bra.
 
Kanske byta/tvätta draperiet oftare? Jag tycker duschdraperier är äckliga och köper nytt åtminstone 1 gång om året :o:rofl: Skulle aldrig tänka tanken att tvätta det :o

Numer köper jag enbart duschdraperier i plastmaterial och inte tygmaterial (nylon). De blir ju inte blöta utan det rinner bara av och möglar därav inte. :) Dock är det inte lika vanligt förekommande som tygvarianterna, men finns på bl.a. Jysk.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 747
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 573
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Stör mig på knastrig nacke och värk.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 487
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag opererade bort ett diskbråck i ländryggen i januari, och funderar nu över hur jag ska agera i framtiden. Enligt anteckningar från...
Svar
3
· Visningar
329
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp