Bukefalos 28 år!

Nånting är det. Hade bara önskat mer tydlighet. Frågar jag vill du jag suger av dig? Och han svarar ja då tar jag det som ett ja och sen känns det ändå liksom konstigt som att något inte stämmer. Han avbryter.
Alltså detta med känna sig fräsch det är bara skitsnack. Spelar ingen roll ifall nyduschad eller inte. Jag måste såklart acceptera självklart! Men stör mig på dessa dubbla signaler hela tiden vad fan ska jag göra!

Jag hade ärligt talat fått total panik om någon ansåg att min obekvämhet va skitsnack. Varför är det så viktigt att du vet exakt varför han är obekväm? Hade du reagerat likadant på något som inte är så "normalt" att gilla? om han sa att han inte kände sig bekväm med örfilar i sängen?

Han säger till dig att han är obekväm och han avbryter om han är obekväm. Jag skulle se det som något positivt att han inte gör nåt emot sin vilja
 
Jag hade ärligt talat fått total panik om någon ansåg att min obekvämhet va skitsnack. Varför är det så viktigt att du vet exakt varför han är obekväm? Hade du reagerat likadant på något som inte är så "normalt" att gilla? om han sa att han inte kände sig bekväm med örfilar i sängen?

Han säger till dig att han är obekväm och han avbryter om han är obekväm. Jag skulle se det som något positivt att han inte gör nåt emot sin vilja
Skitsnack är det eftersom det inte stämmer.
Själva sugandet har inget med skitsnack eller inte. Du läser tråden märkligt i så fall.

Poängen är just att jag inte fått höra det! Att han är obekväm. Utan har lagt ett och ett själv att det nog är så att något inte stämmer. Jag har även sagt förlåt mitt under vissa akter när det känts som jag gått för långt. Något jag verkligen inte vill utan brukar ha bra koll på annars. Men så har jag brustit och gått för långt helt enkelt
 
Låter mer som att du måste acceptera andras gränser utan att tvinga ur dem någon form av förklaring eller kalla deras obekvämhet för "skitsnack". Du har uppfattat att han är obekväm - det räcker så. Sluta fråga om han vill ha oralsex.
 
Blir så trött. Vill försöka förstå. Älskar ju människan annars hade jag skitigt i viket.
Njuter av att han njuter ibland mer än mig. Men det är väl också fel.
 
Alltså jag frågar om input och får så tråkig respons. Gråter

Men du blir ju uppmanad av flera stycken att respektera hans gränser eftersom han uppenbarligen är obekväm. Då kallar du hans förklaring för skitsnack och vill inte ge dig förrän du fått ett "svar". Sen uppmanas du att sluta fråga om han vill ha oralsex och då går du till personangrepp och kallar folk för dumma i huvudet?
 
Ville bara försöka förstå hur jag ska tänka. Fick några bra svar. Men känner mig ändå som sämst

Jag tycker du har fått väldigt ärliga svar, och jag tycker att det känns oerhört betryggande att den här tråden fått ungefär samma svar som en tråd där rollerna va ombytta hade fått.

Jag förstår absolut att du känner dig ledsen över att du uppfattat att du gått över en gräns. Men det verkar som du redan från första inlägget att tolkat hans reaktion som att det är något negativt RIKTAT MOT dig, det verkar va ett sätt du reagerar på ofta (från andra trådar) men egentligen så behöver du ta ett steg bort och lugna ner dig innan du börjar gå igenom svaren, jag tror att om du läser igenom svaren om ett par dagar igen så kommer du se att det är ingen som påstår att du är en hemsk människa. Det har åtminstone inte jag gjort
 

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 388
Senast: hundtant
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 673
Senast: Gunnar
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ända sen jag fick en diagnos att jag har autism så har jag HATAT det. För att det är som en diagnos att man är FEL enligt sam hället och...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 022
Senast: LiviaFilippa
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
14 318
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp