Bukefalos 28 år!

Skulle haft nån jävla idiot istället som jag kunnat hata. Men nej han är perfekt. Är är så mycket bättre än jag någonsin kommer att bli.
 
Ok så nu har jag läst någon sida i början och slutet det verkar spårat av någon anledning men... Löser inte det mesta sig om ni bara kommunicerar? Jobba på den biten, båda två.
( Känna sig fräsch är en känsla, inte ett tillstånd. )
 
Blir så trött. Vill försöka förstå. Älskar ju människan annars hade jag skitigt i viket.
Njuter av att han njuter ibland mer än mig. Men det är väl också fel.
Dra in taggarna.
Du lägger för mycket på dig själv.
Vi försöker ju ha en (intressant) diskussion med dig. Ingen hade skrivit om den inte brytt sig. Nu bryr vi oss och tråden börjar bli lång.

Kan du inte förlika dig med tanken att vi är i olika mood olika dagar, stunder? :)
 
Nej lite grann bara men mest är jag dum i huvudet
Säger som flera andra - vad är lite grann??

Du gör oss oroliga.

Att som du nu gjort att reagera aggressivt och självdestruktivt på vänliga råd är inte balanserat. Och nej, du är verkligen inte dum i huvudet!!

Har du nån att prata med? Och som @athena_arabians skriver - behöver du ambulans?

Ta hand om dig och återkom när du är nykter och fortsätt vara aktiv på buke :heart
 
Jag har haft problem under lång tid med diverse grejer men nu mest alkoholen. Jo jag skäms. Enormt mycket! Är samma användare som ”dricker” som startade en tråd för ett tag sedan och inte har jag tagit tag i det heller som det var tänkt. Klarar ju ingenting.
Är livrädd det kommer gå ut över nära och kära, hästar och företag. Att avsluta livet helt är något jag tänker på varje vecka.
 
Jag har haft problem under lång tid med diverse grejer men nu mest alkoholen. Jo jag skäms. Enormt mycket! Är samma användare som ”dricker” som startade en tråd för ett tag sedan och inte har jag tagit tag i det heller som det var tänkt. Klarar ju ingenting.
Är livrädd det kommer gå ut över nära och kära, hästar och företag. Att avsluta livet helt är något jag tänker på varje vecka.

Ibland går vi lite vilse i oss själva och då är det toppen att be om hjälp från vården för hjälp finns att få :heart
 
Jag har haft problem under lång tid med diverse grejer men nu mest alkoholen. Jo jag skäms. Enormt mycket! Är samma användare som ”dricker” som startade en tråd för ett tag sedan och inte har jag tagit tag i det heller som det var tänkt. Klarar ju ingenting.
Är livrädd det kommer gå ut över nära och kära, hästar och företag. Att avsluta livet helt är något jag tänker på varje vecka.
Det låter ju som att du mår riktigt dåligt och tycker absolut du ska ta hjälp. Det är du värd.
 
Jag låste tråden under en kort period för att rensa bort ett gäng otrevliga inlägg. Beslutade att låsa upp den igen för att TS ska kunna få stöd ifall hon vill, men jag vill påminna samtliga parter om att tänka på hur ni uttrycker er och fundera ett varv extra innan ni skriver i tråden.

/Mod
 
Jag låste tråden under en kort period för att rensa bort ett gäng otrevliga inlägg. Beslutade att låsa upp den igen för att TS ska kunna få stöd ifall hon vill, men jag vill påminna samtliga parter om att tänka på hur ni uttrycker er och fundera ett varv extra innan ni skriver i tråden.

/Mod
Jag tycker att det ska rensas flitigt eller hellre låsas helt i väntan på att TS ska må bättre. Sen får hon kanske vara den som styr om/var den ska öppnas?
 
Det är helt ok ❤️
Och förstår nånstans att andra gått ”på mig” mer och ifrågasatt! Då jag dels är så dålig på att förklara och dels ja jag vet inte det blir kaos på nått sätt fast jag försöker undvika det.

Ni är helt fantastiska många av er det vill jag att ni ska veta verkligen ❤️
 

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 387
Senast: hundtant
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 656
Senast: Gunnar
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ända sen jag fick en diagnos att jag har autism så har jag HATAT det. För att det är som en diagnos att man är FEL enligt sam hället och...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 019
Senast: LiviaFilippa
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
14 316
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Skäller på andra hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp