Bukefalos 28 år!

Skicka sadel till Irland??

Lollan

Trådstartare
Visste inte riktigt vilket forum den har traden skulle ligga pa.. men men chansar har:)
Vad kan det tankas kosta att skicka en sadel fran sverige till irland?? Ar det basta att skicka med posten eller med transportfirma typ DHL?
Maste ha hit min alskade sadel, borjar bli akut:crazy:;)
 
Sv: Skicka sadel till Irland??

Jag skickade hem en stor kartong kläder från Irland och då skickade jag med post. Betalade ca 100 EUR om jag minns rätt
 
Sv: Skicka sadel till Irland??

Tror det tog en vecka ungefär om jag minns rätt
 
Sv: Skicka sadel till Irland??

Fragan ar ju bara om det kostar lika mycket at andra hallet? Fran sverige alltsa? Min mamma skickade ett litet paket hit pa nagra kilo o det kostade 300-400 skr..:crazy:
 
Sv: Skicka sadel till Irland??

Kom att tänka på att när jag flyttade dit skickade jag också en kartong med kläder. Kostade runt 500 tror jag men det var för ca 4 4,5 år sedan..
 
Sv: Skicka sadel till Irland??

Gå in på posten.se. Där kan du kolla priser beroende på vikt!
 
Sv: Skicka sadel till Irland??

Kollade pa postens hemsida nu, tror ni en hoppsadel ryms inom matten 150*70*115 cm?? Isf skulle det inte alls bli sa dyrt men om det inte gor det maste man skicka det pa lastpall typ..
 
Sv: Skicka sadel till Irland??

Det borde det väl göra tycker jag
 

Liknande trådar

Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 549
Senast: Raderad medlem 120709
·
Utrustning Det är väl ingen hemlighet att jag "lågintensivt" letar efter en dressyrsadel till H.H. Jag har en tanke om att först titta ut en dito...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
16 536
Senast: Magnum
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
33 116
Senast: cirkus
·
Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 130
Senast: Corminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp