Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att kvällsmaten står i ugnen och doftar jättegott men inte riktigt är klar än. Jag är hungrig. NU. :arghh:
 
Åh orkar fortfarande inte med bacheloren. "Varför kommer du inte fram till mig?" "Du sitter alltid längst bort vid poolen?" "Du verkar alltid vilja prata med aaaalla andra förutom med miiiiig". AAARGHHH sluta kräv uppmärksamhet jämt och ständigt från ALLA. Liksom de är ju ändå där och ska "slåss" med 15 andra som de dessutom hänger med på dagarna, ha lite förståelse för att det inte är lätt ffs.

Och nu stör jag mig på att jag bara skriver på bachelor. Hej djupa liv.
Byt kanal:banana:
 
Hur står du ut med att kolla O_o
:p
Jag försökte titta på första avsnittet när de startade, men det gick inte. Tror inte ens jag såg halva. Jag avskyr att sitta och förakta folk framför tv-n, det är så utstuderat gjort för det. För mig blir det förnedrings-tv.

Anledningen till att jag ens försökte var att jag läst att det var inspelat i Grekland. Jag är rätt störd. :meh:
 
Irriterade mig rejält på den bil som körde före mig på den längsta enfiliga biten på vägen till jobbet.

Det var 10 grader varmt och har varit rejält med plusgrader hela natten. Bilen körde väldigt långsamt. Min starka misstanke var att hen trodde det var halt för vägen var blank. Men det var fukt, inte is.

Är man så sabla rädd och okunnig ska man inte vara ute på vägen...
 
Nåväl nu ska jag sluta OTa mig här. Kanske bara får ta skammen och skapa en bachelor-tråd.
Jag försökte titta på första avsnittet när de startade, men det gick inte. Tror inte ens jag såg halva. Jag avskyr att sitta och förakta folk framför tv-n, det är så utstuderat gjort för det. För mig blir det förnedrings-tv.
Jag vill bara flika in att ni båda har och gör fel. Amerikanska Bachelor är det enda värt att titta på (dvs australiensiska/svenska/engelska går fetbort, likaså Bachlorette). Och så vet man att man kommer att hata det men älskar ändå att titta på det. Min favoritsäsong var när Juan Pablo var med och hela amerikanska folket - och kvinnorna i programmet! - enades i sin avsky mot denne sexistiska man. Fastän det är forcerat och tillgjort och uppenbart hur man som tittare ska manipuleras samt hur deltagarna manipuleras så bara älskar jag att titta på det och kritisera programmet och mannen och heja på tjejerna.

I ett annat liv skulle jag ha blivit en bachelorproducent. Hade ÄLSKAT att jobba med det och få manipulera relation och skapa "bra TV". Det här är min stora guilty pleasure i livet, har till och med läst en bok om Bachelor :p:D.

//Slut på OT//
 
Jag vill bara flika in att ni båda har och gör fel. Amerikanska Bachelor är det enda värt att titta på (dvs australiensiska/svenska/engelska går fetbort, likaså Bachlorette). Och så vet man att man kommer att hata det men älskar ändå att titta på det. Min favoritsäsong var när Juan Pablo var med och hela amerikanska folket - och kvinnorna i programmet! - enades i sin avsky mot denne sexistiska man.

I ett annat liv skulle jag ha blivit en bachelorproducent. Hade ÄLSKAT att jobba med det och få manipulera relation och skapa "bra TV". Det här är min stora guilty pleasure i livet, har till och med läst en bok om Bachelor :p:D.
Jamen detta ÄR svenska! Något annat har jag inte sett.

Mvh var hooked på Tila Tequila :cautious:
 
Att folk ringer och vill småprata när de får en lucka ledigt på jobbet fast jag säger att jag kan inte prata eftersom jag pluggar. Får ofta svaret att det är nu de hinner för de har fullt upp efter jobbet, jo tack för att ni tar tid för mig men jag hinner inte bara för att ni hinner :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 887
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
27 415
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 282
Senast: Intejag
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 707
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp