Störiga saker vi stör oss på, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
SL. Eller kanske inte, de kan inte hjälpa att det händer olyckor, men jag stör mig oavsett. Pga olycksfall fick jag gå 6km till jobbet i dag. Alla andra som såklart även de fick gå var i vägen. Tung jäkla ryggsäck dessutom (ridkläder, hjälm, skor, väst... tuuungt). Hann inte äta frukost innan så jag var dessutom vrålhungrig. Hade varit noll problem om det var självvalt men nu hade jag verkligen ingen lust för morgonpromenad med tung väska :arghh:
De har väl resegaranti? Tror man kan ta taxi om man riskerar att bli mer än 30 min sen :confused: och få tillbaks kostnaden från SL. Kolla deras hemsida så vet du till nästa gång.
 
Skulle lämnat in ett par jeans på lagning hos Nudie idag (gylfen som gått..) men glömde dem hemma. Som jag gjort de senaste två veckorna. Väldigt störigt för jag har inte jättemånga att välja mellan.
 
På att jag läste en gammal tråd och blev påmind om hur illa en person betedde sig så nu sitter jag och mår pissigt pga det. :wtf:
 
Stör mig på att drömklänningen var för liten. Fick med lite lätt våld på mig den. Men den stramade å det grövsta över de kvinnliga partierna. Testade utan bh men nope. Sen fick jag panik och fastnade på vägen ut när jag skulle ta av skiten.

Fan fan. Den är så jävla fin :arghh::arghh:
 
Stör mig på att drömklänningen var för liten. Fick med lite lätt våld på mig den. Men den stramade å det grövsta över de kvinnliga partierna. Testade utan bh men nope. Sen fick jag panik och fastnade på vägen ut när jag skulle ta av skiten.

Fan fan. Den är så jävla fin :arghh::arghh:
Åh sånt är så tråkigt! Hade ett par supersnygga remsandaletter med platå och världens klack, silver glittriga :love::d men efter barnen, blev fötterna för stora så får inte på mig dom längre.. :cry:
 
Största ilandsproblemet ever just nu har nog jag.

Saltade o pepprade maten massa tidigare, så nu är jag törstig, men för lat för att ta mig ner från loftsängen 🙄.
 
Hade ett telefonmöte inplanerat. Går och väntar och väntar men ingen ringer :cautious:
Inser en halvtimme efter utsatt tid att jag har ju varit ”duktig” och bokat in tiden i min kalender för att ha tiden avsatt till just detta = när tiden inföll slogs jag om till ”i möte”/upptagen = växeln släpper inte igenom några samtal.... noooo :rofl:
 
Stör mig på kollegor som jobbar när de är sjuka 😡

Gärna småskryts det lite samtidigt också typ "ja har man inte feber är man inte hemma" "det är bara att bita ihop" osv. Seriöst du är ingen hjälte för att du går till jobbet och ger andra dåligt samvete, samt smittar ner alla andra istället. Hatar verkligen den här typen av "arbetsmoral"..
Verkligen!! Inte bara att man smittar också, men också den farliga arbetskulturen att "ingen ska vara hemma".

Vad är "Singles day"? Fått tusen mejl och sms från nätbutiker om detta :cautious: Ännu ett konsumtionshetsjippo? Störande i alla fall!
Har för mig att det kommer från antingen Japan eller Kina från början?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 849
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 824
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 410
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 092
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glass
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp