Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag är så jävla trött och sliten... Sov till 13 men vaknade ändå som ett vrak typ.
Har även ont överallt och går runt och kisar med ögonen för att jag är så jävla trött.
Vad pågår? :meh:
Kan det ha ngt med att göra att det är typ bäcksvart ute och pissregn varje dag? Eller är jag typ döende i ngn mystisk sjukdom?

Jag känner mig likadan. Jobbar bara halvtid men sover hur mycket som helst och är knappt levande när jag klivit upp. Tror att det är för att det är så sjukt dåligt väder den här hösten/vintern. Mår direkt bättre när det blir lite sol.

Hade typ sammanbrott idag pga att jag inte kan hitta ett tyg som jag bestämt mig för att jag vill ha liksom. :meh:
 
Jag känner mig likadan. Jobbar bara halvtid men sover hur mycket som helst och är knappt levande när jag klivit upp. Tror att det är för att det är så sjukt dåligt väder den här hösten/vintern. Mår direkt bättre när det blir lite sol.

Hade typ sammanbrott idag pga att jag inte kan hitta ett tyg som jag bestämt mig för att jag vill ha liksom. :meh:

Ja ngt lurt är det! Kollade i panik resor till Tel Aviv nu. Är ju inte direkt tropiskt där nu men liksom behöver mest bara lite ljus tror jag.
 
På att min chef är så vansinnigt ineffektiv. Och oberäknelig, på det sättet att det kan gå timmar utan att jag får ett enda mail, och sedan pang bom kommer 12 mail med 32 olika uppgifter på en gång. Gärna när jag redan är mitt uppe i något annat. Det är inte bra för mina stressnivåer!
 
Stör mig på mig själv.

Har vacklat runt igår och idag. Yr och jättetrött.
Insåg för en stund sedan att jag inte tagit min epo-spruta igår morse. Utan den gör min kropp inte blod.
Klantskalle. Jag har väl blodbrist.

Nåväl. Nu är det fixat. Hoppas det fixar till sig.
 
Hhhhhh ursäkta men fuck flyget. Det ger så extremt stor klimatpåverkan jämför med allt annat vi som privatpersoner gör att jag verkligen inte skulle råda någon att ta en extra flygresa. @tornblomma För mig fungerar det att ta en lunchpromenad för att få dagsljus och att ta D-vitamin. Testa det först!
Du har såklart 100% rätt! Lyssnade dock på en forskare och hennes råd. Då var det såklart lunchpromenad, ät rätt, rör dig osv. Men är det riktigt allvarligt, åk utomlands. För din egen mentala hälsas skull typ. 🤷 Men det kanske går att ta tåget tillräckligt långt?
 
Du har såklart 100% rätt! Lyssnade dock på en forskare och hennes råd. Då var det såklart lunchpromenad, ät rätt, rör dig osv. Men är det riktigt allvarligt, åk utomlands. För din egen mentala hälsas skull typ. 🤷 Men det kanske går att ta tåget tillräckligt långt?
@TygerTyger , förresten, vad menar du med hhhhh? :)
 
Hhhhhh ursäkta men fuck flyget. Det ger så extremt stor klimatpåverkan jämför med allt annat vi som privatpersoner gör att jag verkligen inte skulle råda någon att ta en extra flygresa. @tornblomma För mig fungerar det att ta en lunchpromenad för att få dagsljus och att ta D-vitamin. Testa det först!

Det är ju aldrig riktigt ljust ute? Det har regnat i typ 2 veckor nu dagligen...
 
Praktarslen i trafiken... Har ni hört den förr?
Jag hade en väldigt ung kille på någon typ av lättare motorcykel eller ev moped bakom mig idag. Han körde så GRYMT nära bilen att han var osynlig i sidospeglarna. Det såg ut som om han låg typ 1,5 meter bakom bilen. HELT livsfarligt och så urbota DUMT..... :rage: Om jag bara hade behövt bromsa det MINSTA lilla.....:crazy:
 
Folk som tydligen är helt faktaresistenta.

En person "Åsikt A"
Alla andra "Um. Det fungerar inte så, fakta B är korrekt"
EP: "ÅSIKT A!"
AA; "Det funkar inte så, fakta B är hur det är"
EP "ÅSIKT A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
osv osv
 
Behövde sitta med en kompletteringsuppgift i fyra timmar ikväll så jag han inte läsa på inför morgondagens möte.. Har en timme mellan sista föreläsningen och den, må jag hinna!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 785
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 369
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 176
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 038
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp